در درگیری‌های دو هفته‌ی داعش و طالبان در جوزجان ۳۰۰ تن از دو طرف کشته و زخمی شده‌اند

پنج جنگ‌جوی گروه طالبان به‌شمول یک فرمانده این گروه در ننگرهار کشته شدند

اطلاعات روز: مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار امروز (یک‌شنبه، ۲۹ ثور) اعلام کرده‌اند که در جریان یک عملیات نیروهای امنیتی در ولسوالی خوگیانی این ولایت، پنج جنگ‌جوی گروه طالبان به شمول یک فرمانده آنان کشته شده‌اند.

عطاالله خوگیانی، سخن‌گوی والی ننگرهار به روزنامه اطلاعات روز گفت که این عملیات شب گذشته (شنبه، ۲۸ ثور) از سوی نیروهای ویژه‌ی امنیت ملی در روستای «تتنگ» این ولسوالی راه‌اندازی شده بوده است.

آقای خوگیانی افزود که در جریان این عملیات مقداری از مهمات این گروه که مهمات پاکستانی نیز شامل آن بوده، به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

همچنان به گفته‌ی او، در جریان این عملیات، چهار نفر دیگر نیز به اتهام ارتباط با افراد گروه طالبان در این ولسوالی بازداشت شده‌اند.

سخن‌گوی والی ننگرهار تأکید کرده است که در جریان این عملیات به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان آسیبی نرسیده است.

از سویی هم نصرت رحیمی، سخن‌گوی وزارت امور داخله‌ی کشور گفت که در جریان عملیات ویژه‌ی نیروهای پولیس، دو ماهر ماین‌گذار طالبان به نام‌های جاوید و نعمت‌الله نیز در ننگرهار بازداشت شده‌اند.

آقای رحیمی افزود در جریان این عملیات که شب گذشته راه‌اندازی شده بود، دو میل سلاح کلاشینکوف، یک میل تفنگچه، مقداری مهمات و دو پایه کمپیوتر لبتاب نیز از نزد این افراد به دست پولیس افتاده است.