امرالله صالح

امرالله صالح: «تشهیر منفی» مجرمین با چاپ عکس در پوسترهای شهر به‌زودی آغاز می‌شود

اطلاعات روز: امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری پس از عهده‌دار شدن مدیریت امنیت کابل، در چهارمین تصمیم خود گفته است که عکس مجرمین و فراری‌ها در پوسترهای کلان چاپ و در ناحیه‌های مختلف شهر کابل نصب می‌شوند. او همچنان گفته است که «تشهیر منفی» مجرمین به‌زودی آغاز می‌شود.

آقای صالح امروز (سه‌شنبه، ۳۰ میزان) در یک یادداشت فیس‌بوکی نوشته است که با نصب عکس مجرمین در نواحی شهر مردم در ردیابی آنان با پولیس همکاری کنند تا مجرمین خود از ترس مردم یا به قانون تسلیم شوند و یا هم آدم شوند.

صالح همچنان گفته است که تمام پاسگا‌ه‌های تلاشی پولیس در کابل با کمره‌هایی دارای قابلیت ثبت صدا و تصویر مجهز می‌شوند. او تأکید کرده است، کسانی‌که با استفاده از «زور و جایگاه»، بالای پولیس فشار می‌آورند، باید «تشهیر» شوند.

او همچنان از شهرداری کابل خواسته است که از روش جاده به جاده در پاک‌سازی پیاده‌روها استفاده کند تا شهروندان کابل تأثیرات آن را ببینند. به گفته‌ی او، اقدام «ذره ذره» بالای غاصبین تأثیر نمی‌گذارد.

معاون اول ریاست‌جمهوری در مورد قتل لمری خلیل، افسری که در افشای یکی از خطرناک‌ترین باندهای مواد مخدر نقش داشت، نیز اشاره کرده و گفته است که آن را پی‌گیری می‌کنند. او گفته است که این افسر توانسته بود یک شبکه‌ای از قاچاقبران را که در داخل نظام نفوذ داشتند، افشا کند.

صالح افزوده است که همه‌روزه فهرستی از شایعات بر ضد نیروهای امنیتی نشر می‌شود. به گفته‌ی او، این شایعات ریشه در دستگاه‌های جنگ روانی دشمنان داخلی و خارجی کشور دارد.

صالح گفته است: «تهمت و اتهام بی‌اساس بر ضد نیروهای امنیتی و به‌خصوص پولیس که از این بابت آسیب‌پذیرتر از همه است، بی‌پاسخ باقی نمی‌ماند و اتهام واردکننده باید حاضر به ارائه‌ی ثبوت و یا عذرخواهی باشند.»

او همچنان گفته است که دفاع از یونیفورم پولیس دفاع از پوست و جلد نظام است.

دیدگاه‌های شما
  1. ابتکارات و خدمات آقای صالح قابل افتخار است برای از بین بردن جلو فساد اجتماعی ( سارقین. بی بندوبار…) چی خوب است در پهلوی تصامیم مثب خویش یک سارق را در محضر عام دستش قطع تا به دیگر سارقین پند شود.حب الوطن من الایمان. موترسایکل و موتر های بدون نمبرپلیت جمع آوری گردد، و هویت شخص همکار با پولیس پنهان تا مورد خصومت قرار نگیرد، استخدام بیشتر پولیس

  2. هرگاه ده نفر مثل آقای صالح در کشور فعال شوند، برهمه مسائل غلبه و موفق میگردد، درصورتیکه ملت همرایشان همکاری نماید. همچنان رسانه ها درتقویهٔ اشخاص و شبکه های ترور و ضدحاکمیت زیرنام دیموکراسی رول عمده را بازی میکند.آنها اصلا دردفاع از آرمان‌ها ودست اوردهای دولت که ضامن منافع ملی است، نسبت به منافع اشخاص تبلیغ نمایند، ازقاتلان و سیاه رویان ونماینده هایشان زیر نام مبصرین سیاسی شخصیت سازی نه نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *