ریال‌مادريد: اوزيل اختلال رواني دارد

ریال‌مادريد به سخنان انتقادي مسوت اوزيل واکنش نشان داد و او را به اختلال رواني متهم کرد. مسوت اوزيل در آخرين روز فصل جابه‌جايي از ریال‌مادريد جدا شد و به ليگ فوتبال انگوليس رفت تا پيراهن آرسنال را بر تن کند. اوزيل پس از جدايي از ریال‌مادريد به انتقاد از سران اين باشگاه پرداخت و آن‌ها را دليل اصلي جدايي خود از اين تيم دانست.

سايت باشگاه ریال‌مادريد به سخنان اوزيل واکنش نشان داد و او را به اختلال رواني و ضعف ذهني متهم کرد: «خارج شدن اوزيل از فهرست آنچلوتي نوعي بازگشت به عقب بود، اما آن‌چه باعث شگفتي و تعجب ما شده، سخنان توهين‌آميزي است که اوزيل درباره باشگاه ریال‌مادريد بر زبان آورد. سخنان او بي‌اساس‌اند. پيداست که اوزيل از اختلال رواني رنج مي‌برد. او با اين سخنان بي‌پايه و اساس هواداران ریال‌مادريد را شوکه کرد. در اين‌جا از اوزيل به عنوان زيدان جديد ياد مي‌کردند. او با اين سخنان همه‌چيز را از بين برد».

پس از جدايي اوزيل از ریال‌مادريد بسياري از هواداران اين تيم ابراز ناراحتي کردند و حتا در مراسم معارفه‌ی بيل صداي اعتراض آن‌ها به گوش رسيد که فلورنتينو پرس رييس باشگاه آن‌ها را به سکوت فراخواند. البته در اين ميان عده اي هم وجود دارند که با جدايي اوزيل موافق هستند و معتقدند او در فوتبال انگوليس موفق نخواهد شد.

اوزيل در گفت‌وگويي که با روزنامه‌ی دي ولت آلمان داشت، گفت: آرسنال ونگر چيزهايي را به من گفت که در ریال‌مادريد آن‌ها را نيافتم مثل شفافيت، اعتماد و احترام. اين فاکتورها را در ریال نيافتم و همين مسئله باعث شد تا اين تيم را ترک کنم. ونگر در گفت‌وگويي که با هم داشتيم از نقشي که بايد در آرسنال بر عهده گيرم با شفافيت هر‌چه تمام‌تر سخن گفت. بدون شک بعد از اين سخنان ونگر آرسنال را انتخاب مي‌کردم، حتا اگر به صورت مجاني به اين تيم مي‌پيوستم. من تصميم خودم را گرفته بودم و در هر‌حالتي به تيم ونگر مي‌آمدم. خوش‌حالم حالا پيراهن آرسنال را بر تن مي‌کنم. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد سرمربي تيم را بدهم.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *