دوبازی‌گر تیم ملی فوتبال‌ پولیس ملی می‌شود

اطلاعات روز: دو تن از اعضای تیم ملی فوتبال کشور به نیروهای امنیتی پولیس ملی پیوستند. حشمت‌الله بارکزی و رفیع‌الله بارکزی دو تن از اعضای تیم ملی فوتبال کشور در برنامه‌ی دیروز که وزارت امور داخله‌ی کشور جهت تقدیر از دست‌آورد تیم ملی فوتبال کشور تدارک داده بود، اعلام نمودند که از این به بعد به پولیس ملی می‌پیوندند و از روی میل و علاقه به هم‌وطنان‌شان خدمت می‌نمایند. این اقدام آنان از سوی وزارت امور داخله‌ی کشور با استقبال گرم روبه‌رو شد.

عمرداوودزوی سرپرست وزارت امور داخله ضمن قدردانی از دست‌آورد‌ تیم ملی فوتبال کشور علاوه نمود، کاری را که تیم ملی فوتبال کشور در زمینه‌ی وحدت ملی و هم‌گرایی میان شهروندان انجام داده، حکومت افغانستان در طول دوازده سال گذشته از انجام آن عاجز بوده است. وی هم‌چنان از شهروندان خواست که در برنامه‌های خوشی و جشن‌ها از شلیک کردن خود‌داری نمایند. تیم ملی فوتبال کشور با کسب مقام قهرمانی با استقبال گرم شهروندان در نقاط مختلف کشور روبه‌رو شد. شهروندان در آن شب در سرک‌ها ریخته، با شلیک‌های هوایی و برگزاری رقص و پای‌کوبی از آنان استقبال نمودند.

یوسف کارگر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور ضمن تأیید حرف‌های عمرداوودزوی علاوه نمود که فوتبالیستان کشور توانستند که وحدت ملی واقعی را میان شهروندان به نمایش بگذارند. به گفته‌ی‌ کارگر، با وجود مشکلات و کمبود‌هایی که در تیم ملی فوتبال کشور وجود دارد، بازهم آنان توانستند که موفقیت بزرگی را نصیب کشور نمایند. هرچند که در زمینه‌ی فوتبال قبل از این توجه ‌جدی صورت نگرفته بود؛ اما قهرمانی تیم ملی فوتبال سبب شد که شخص رییس جمهور و مقام‌های بلندپایه‌ی حکومتی از آنان حمایت و کمک‌های نقدی و مالی نمایند.

یوسف ‌کارگر به رسانه‌ها اعلام داشت که شهروندان از نقاط مختلف کشور با آنان تماس گرفته و خواهان ملاقات‌شان با اعضای تیم ملی فوتبال کشور در ولایت‌شان هستند. به گفته‌ی کارگر، به‌زودی سفرهای ولایتی تیم ملی فوتبال کشور آغاز می‌گردد. وزارت امور داخله از تیم ملی فوتبال کشور حمایت نموده و وعده سپرد تا برنامه‌های سفر تیم ملی فوتبال را از طریق چرخ‌بال‌ها و امکانات موجود فراهم سازد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *