هفت آزار جنسی که من تجربه کردم

هفت آزار جنسی که من تجربه کردم

هفت آزار جنسی که من تجربه کردم

مرضیه


1- اولین باری که آزار و اذیت جنسی را تجربه نمودم شش ساله بودم. هر روز می‌رفتم خانه همسایه که با دخترش بازی و ساعت تیری کنم. او دو برادر بزرگ داشت. برادرانش مرا بغل می‌کردند، رویم را ماچ می‌کردند و به موهای فر فری‌ام که از پشت گوش‌هایم تاپ خورده بود، دست می‌کشیدند. یک روز که از این عمل‌شان زیاد خسته و ناراحت شده بودم، آمدم خانه قیچی را گرفتم و یک طرفِ موهایم را از بیخ قیچی نمودم.
2- یک روز عروسی خبر بودیم. من هنوز کودک بودم. لباس سرخ زیبایی پوشیده بودم و همرای دیگر هم‌سن و سالانم بازی می‌کردم. درحین بازی، پسر نوجوان همسایه باسن‌ام را لمس کرد. آن‌قدر برایم احساس بد دست داد که آن روز اصلآ از محفل لذت برده نتوانستم و از کنار مادرم دور نشدم.
3- یازده ساله بودم که یک روز همراه مادرم رفتم به بازار. یک مرد جوان که دم دروازه ملی بس ایستاده بود، به طرفم چشمک زد. چون کسی به من نگفته بود که آزار و اذیت گناه من نیست، به من احساس ناتوانی، گناه و بیهودگی دست داد. حتا تا یک هفته هم آن حساس بد رهایم نکرد. از آن به بعد هر وقتی که بیرون می‌رفتم به طرف هیچ مردی نگاه نمی‌کردم چون می‌ترسیدم که به طرفم چشمک بزنند. از کودکی یاد گرفتم از مردان ترس داشته باشم.
4- هفده ساله که بودم یک روز همراه خواهر کوچکم رفتم حمام عمومی. حمام بسیار قدیمی بود و باید برای گرم نمودنش زیرش آتش روشن می‌کردند. آن روز دیگ حمام ترکید. آن‌قدر دود شده بود که چشمان ما می‌سوخت و به سختی نفس می‌کشیدیم. به هر مشکلی که بود لباسم را پوشیدم. بیرون که آمدم دیدم مردان محله ما روبه‌روی حمام جمع شده‌اند و تمام بدن شان را چشم نموده‌اند تا به ما نگاه کنند. من در عجله دامن‌ام را چپه پوشیده بودم و یکی از مردان محله ما با لحن تمسخر آمیزی دنباله‌دار جیغ می‌زد که «دختر خاله، دامنت را چپه پوشیدی». آن‌قدر این رفتارش مرا ناراحت ساخت که می‌خواستم با سیلی بزنم به دهنش. آن روز سوال‌های بی‌جواب زیادی ذهنم را آزار داد. چه چیز باعث می‌گردد که بعضی از مردان این‌گونه رفتار کنند؟ من که هیچ‌گاه هیچ مردی را آزار نداده‌ام، پس چرا مردان به بدنم، طرز راه رفتنم، طرز زندگی‌ام و همه چیزم کار دارند؟ آن‌ها از این رفتارشان چه به‌دست می‌آورند؟ آیا آن‌ها این‌گونه رفتار را با زنان فامیل خود هم می‌خواهند؟
5- در سال ۲۰۰۸ برای یک کنفرانس به کابل رفته بودم. در راه بازگشت به هرات داخل طیاره کام ایر یک جوان به چوکی پشت سرم نشسته بود. آن جوان دست‌اش را از بغل چوکی می‌آورد به سمت من و پهلویم را لمس می‌کرد. دو مرتبه دستش را پس زدم. دفعه سوم از جایم بلند شدم و با صدای بلند طوری‌که همه می‌شنیدند از آن جوان پرسیدم که هدف‌اش از دراز کردن دستش به چوکی من چیست و اگر می‌خواهد چیزی بگوید چرا به رویم نمی‌گوید. آن جوان که انتظار نداشت من از جایم بلند شوم و از خودم دفاع نمایم بسیار وارخطا شده بود با رنگ پریده انکار نمود. تمام مسافرین آرام به طرف من نگاه می‌کردند و من از چشمان شان احساس نمودم که جرأت ودفاع نمودن از خودم را تحسین نمودند. در وقت پایین شدن از طیاره آن جوان با بسیار خشم به طرف من نگاه می‌کرد. امیدوارم که این درسی بوده باشد برایش و دیگر هیچ دختر و زنی را اذیت و آزار نکند. متاسفانه در جامعه ما زنان و دختران را می‌ترسانند که اگر در مقابل آزار و اذیت جنسی ایستاد شوند آبروی خود شان می‌رود در حالی‌که این‌طور نیست. خاموشی هیچ گاهی راه حل نیست.
6- یک روز که برای یک ماموریت کاری دیگر به کابل رفته بودم آن‌جا مریض شدم. یکی از همکارانم مرا پیش داکتر برد. داکتر معده‌‍ام را معاینه نمود و می‌خواست که دست‌اش را بالا ببرد و سینه‌ام را لمس کند. من با شدت هرچه تمام دستش را پس زدم. من که خیلی از این عمل زشت داکتر ناراحت شده بودم برایش گفتم: شما شرم ندارید که از وظیفه مقدس طبابت سوء استفاده می‌کنید؟ حالا من که از مجبوری تنها آمدم باید با من همین‌طور رفتار گردد؟ اگر پدر یا بردارم با من نیستند وجدان خودتان که ناظر است. آیا شرف و عزت و وجدان ندارید؟ آن روز خیلی احساس نا امنی نمودم و دلم به خودم و تمام زنان سرزمینم سوخت.
7 – بعضی از مردان آن‌قدر بی‌شرم هستند که حتا پیش روی فامیل زنان و دختران هم دست از آزار و اذیت شان بر نمی‌دارند. خوب یادم است یک روز پشت موترسایکل پدرم نشسته بودم و چندین مرد که شاید هم‌سن خود پدرم بوده باشند من و پدرم را اذیت نمودند. پدرم آن‌قدر ناراحت شده بود که مجبور شد یک گوشه ایستاد شود تا آن موتر و مردان مزاحمش از ما دور گردند.
آزار و اذیت جنسی، از هر نوع‌اش که باشد، بر روح و روان زنان و دختران تاثیرات خیلی بد و منفی می‌گذارد. آزار و اذیت جنسی جلو پیشرفت زنان و دختران را می‌گیرد و باعث می‌گردد که یک جامعه در تاریکی و وحشت بماند. خاطراتی را که این‌جا برای‌تان گفتم تنها بخشی از تجارب تلخ من از آزار و اذیت جنسی است. این تنها درد من نیست بلکه درد تمام زنان و دختران است. سکوت در مقابل آزار و اذیت جنسی یعنی تداوم آن. مردان و زنان باید در مورد این مشکل حرف بزنند، بنویسند و آگاهی‌دهی کنند.
یادداشت: این مطلب براساس همکاری دوجانبه میان روزنامه‌ی اطلاعات روز و وبلاگ دختران رابعه به نشر رسیده است. دختران رابعه یک مرجع مستقل می‌باشد و به روزنامه‌ی اطلاعات روز تعلق ندارد.

دیدگاه‌های شما
  1. حجی کبص نگید شماها چقققدد خریید این سایت افغانیای فقیرن که کبص میگن اون دکتر بدبختم خواسته ببینه یوقت ریه مشکلی نداشته باشه یا نامنظم نباشه چون منم یه دکترم اینام چرت میگن دخترا هیچ گوهی نیسن که بخایم اصن تجاوز مجاوز کنیم . میریم زن میگیرم میکنیمش باش بازی میکنیم اینقدم زر نزنین افغانیا خیلی سگن درست ولی ما ایرانیا خدایی مثل اونا سگناموص نیسیم و عزیزی که ایم مطلبو نوشته افغانیه چون چن تا کلمه افغان و بلوچ تو داستان از خود ساختش دیدم یکیس داکتر و اون یکی یادم نیس.درکل زر نزنید ما شماهارو نگیریم میترشید. الانم صد در صد صاحب نویسنده این مطلب طالبان گرفته کشورشونو داره کون و کص میده و تن فروشی میکنه /: والا

    1. یکی از این روانی های متجاوز شماید!
      که از اینچنین اعمال زشت طرفداری میکنید،یک دختر بخاطر آبرویش همچون موضوعات را بازگو نمیکنند اما زنان ک اینقدر جرعت دارند و میاین بازگو میکند به این شکل علیه اش میشورید ک دیگر زبان باز نکنند اما موفق نمیشد ،
      خوب شما ک داکتر هستید به درک .این موضع گیری شما نادرست است .
      خودم هم نزد داکتر رفتم بخاطر گرفتن واکسین کرونا ،داکتر به ناحق از شانه من محکم گرفته بود و آزار واذیت خیابانی همچنان داشتیم این خانم در طیاره و من در موتر های بینشهری همچون اتفاق داشتم و هزاران متلک ها که مردان نثارم میکنند .
      پس لطفا به ناحق دفاع نکنید

  2. عالی بچها خوب عمل کردید من از بغلان هستم الان که طالبان اومده خیلی خوب شده انشالله نظام اسلامی در تمام جهان مستقر شود

  3. شما مسول رفتار درنده خویی و وحشیگری اطرافیانت نیستی و نباید خودت رو اینقدر ضعیف نشون بدی که بخاطر ظلمی که بهت شده بقیه عمرت رو خودت بدست خودت تباه کنی
    تو مسئولیت عملی که ربطی بتو نداشته را نباید با خودت یدک بکشی، قوی باش آنقدر که برادرت با نگاه بتو وحشت کند و از تو فاصله بگیرد، این شکلی آرامش باطنی بیشتری پیدا میکنی

  4. دیشب یکی از بدترین شب های زندگیم بود..
    از خودم متنفرم
    من دیشب به حقیقتی پی بردم که تا حالا ازش بی خبر بودم؛زمانی که دبستان می رفتم دختری بود که به اندام جنسی من دست میزد و منم وادار به این کار می کرد.اول فقط از سر اجبار بود…اما بعد لذت بردم و بخاطر این لذت از خودم متنفرم..
    من از مردا خوشم نمیاد
    اون دختر باعث شد به زن ها میل پیدا کنم و با دیدنشون تحریک بشم..
    از خودم متنفرم و واقعا نمی تونم راجبش با کسی صحبت کنم..
    و اگه صحبت کنم فکر نمی کنم چیزی جز سرزنش نسیبم بشه..
    اون دختر ازدواج کرده با وجود کاری که با من کرده الان کنار یه مرد خوشبخته؛نمی دونم تقصیر منه،تقصیر اونه یا تقصیر سرنوشت اما هر چی هست من از خودم متنفرم..
    تمام اتفاقایی که تو کودکیم افتاد باعث شده من از همه فاصله بگیرم..من من نمی خواستم به همجنسام چشم داشته باشم
    منم دوست داشتم یه آدم عادی باشم اما از سکس خشن با همجنسم خوشم میاد و واقعا نمی دونم باید چی بگم

    1. دخترک عزیز برو به فکر زندگی خویش باش
      کس و کون و کیر و تخک و مقعد و سکس و …همگی جزئ غرایز حیوانی هست
      شما که حیوان نیستی پس خوش باش و بگو کیرم به کس خواهر و مادر همه کونی ها
      همین را بگویی تمام هست
      بگو کیرم تو کون دختر اشرف غنی آن وقت همه سختی رهایت تمام شده و خوش بخت خواهی شد

  5. من ۳۳ سالم هست تا الان نتونستم ازدواج کنم. خب معلوم که نیاز جنسی فشار میاره بهم. تجاوز را مخالف هستم اما بنظر بنده دختر پسر باید آزاد باشند تا از بودن هم لذت ببرند

  6. سلام بر همه:من الان ده ساله که در یک کشور اروپایی هستم و همیشه تنهام و اصلا نتونستم اینجا یه خانم اهل زندگی پیدا کنم و معتقدم خانمها رو نباید به حال خودشون آزاد گذاشت و باید خونواده ها دخترهاشونو مجبور به ازدواج کنن تا خیلی از مردها تنها نمونن.. اینجا بیشتر خانمها و مردها همجنس باز شدن مخصوصا چون خانمها در اروپا آزاد هستن و از دولت حقوق مفت میگیرن دیگه ازدواج نمیکنن و دوست دارن همیشه تنها باشن و از مردها بدشون میاد…به نظر من یه خانم باید همیشه زیر نظارت یک مرد باشه و البته که یک مرد هم حق ندارد خانمشون اذیت کنه و کتک بزنه..

  7. مگه تمام زندگی فقط ازدواجه؟ من نمیخوام ازدواج کنم از هیچ انسانی تو دنیا خوشم نمیاد مگه زوره؟ من یعنی اختیار خودمم ندارم؟ قانونایی که اینا میزارن واقعا چرته

    1. لذت جنسی یکی از لذت‌بخش ترین لذات دنیاست که شما باید اصولا از جنس مخالف بگیری و بدی، با حقوق برای یک زن یا مرد بهیچ عنوان نمیتونه از اون موهبت بهره مند بشه

  8. زنانِ یک جامعه را محدود کنید، آن‌ها را تو سری خور و حقیر کنید، تمسخرشان کنید! کاری کنید تا بزرگترین آرزویشان ازدواج و بزرگترین هنرشان آشپزی و خیاطی باشد.

    بلایی بر سر آن‌ها بیاورید تا از اجتماع بترسند، تخم تفکری در ذهن پدرانشان بکارید تا ایمان بیاورند دخترانشان را باید در قفس پرورش دهند، کتاب علم و قلم و چکش را از دخترانشان بگیرید و به جای آن ملاقه و سوزن دستشان بدهید، با جوانانشان کاری کنید که از جنس مخالفشان دور باشند ولی تمام تفکرشان پیش آن‌ها باشد!

    هر کسی که برای آزادی زنان تلاش کرد را بنده شیطان و دشمن خدا بنامید که او دشمن ما، و ما خدای زمین هستیم!
    من تضمین می‌دهم چنين جامعه‌ای هزار سال هم بگذرد، پیشرفت نخواهد کرد‌…

    #وينستون_چرچیل

    1. تا جایی با سخنان آقای چرچیل موافق هستم، هم اکنون نیز در کشور آقای چرچیل یعنی انگلستان زندگی میکنم، از صمیم قلب میگویم: زنان این جامعه آزاد هستند ولی ارزش ندارند. تمام ارزش زنان این جامعه در طراوت و جوانی آنان قرار دارد که بعد از آن از جامعه ترد شده و در گوشه ای تنها و بدون ارزش مابقی عمر خود را میگذرانند تا لحظه مرگ شان فرا رسد.
      اگر این حاصل عمل به سخنان آقای وينستون_چرچیل است، پس هم وطن عزیز، بیایید چاره ای دیگر بیاندیشیم

  9. دخت افغانم بر جاست که دائم به فغانم! یاد آن روز گرامی که قفس را بشکافم پر برون آرم از این عزلت مستانه بخوانم
    *زنده یاد شاعر و ترانه سرا نادیا انجمن*

  10. هر چی که هس فقط میدونم اینی که داریم ازش پیروی میکنیم دین علی نیس
    وگرنه وضع الان این نبود
    تو دین امام علی دستوری به اسم قضاوت نیس اما تا چشم کار میکنه بازدید کننده هایه این سایت بیشترین کاری که کردن همین بوده
    اگه هر کسی اول از خودش شروع میکرد و بجایه قضاوت از رویه جنسیت همه رو به چشمه یک انسان نگاه میکرد الان بدون رعایت اسلامم وضعمون به این قاراشمیشی نبود

  11. سواستفاده از انسان کلا کاره اشتباهیه . به خصوص الان که جا افتاده همه از زن ها سواستفاده میکنن.
    من خودم الان ازدواج کردم و 46 سالمه . اما چجوری ازدواج کردم. در 12 سالگی از طرف پسر عموم بهم تجاوز شد ( 13 سالشه)و باردار شدم. خانواده من که نمیتونستن قبول کنن . پیش خانواده پسرعموم موندم به زور. حق بیرون رفتن نداشتم و باید فقط بچه را بزرگ میکردم . بچم دختر بود و اسمش فاطمه زینب بود . پسر عموم گفت که چون ایم مذهبی داره باید مذهبی باشه از همون سن اینکه زن ها چقدر بی ارزش هستند و ساخته شده اند تا به مردان خدمت کنند در مخ بچم فرو کرد . و من هم برای اینکه اگر مهمانی چیزی به خانه امد باید چادر و روبندا میزدم.چون همسرم دختر دوست نداشت برای بار دوم به من تجاوز کرد و یک پسر به دنیا اوردم در سن 16 سالگی . من هم با زور های شوهرم کنار میومدم و به حرف هاش گوش میدادم تا مرا اذیت نکند . دفعه ی اخر که جوابش رو دادم انچنان بهم تجاوز کرد که ازم خون میومد شدید. به دکتر رفتیم و گفت بهم اسیب رسیده و تا حداقل سه سال نمیتونم بچه دارم شم. شوهرم همش بهم میگفت از بس خوب کلفتی نی کنی و بلد نیستی چجوری با صاحبت رفتار کنی اینجوری شد حالا هم از الان به بعد گوش میدی چون تو وضیفت زاییدنه. دخترم هم در 9 سالگی پرده اش را از دست داد و الان 13 سالشه و عروس ی خانوادس که بدتر از شوهر من هستند.
    الان زندگی من تباه شد و من نمیخوام بقیه مثل من باشند

  12. برای من اتفاق بدتری افتاده هفت سالم بود که برادر بزرگترم مرا مجبور کرد اورا تحریک کنم هر سری مجبورم میکرد تمام لباس هامو دربیارم و به من دست میزد من فقط ی بچه بودم تا این که یک روز دست ب تجاوز به من زد من نتوانستم به مادرم چیزی بگویم الان ۱۸ساله هستم و مجبورم بهترین روز های زندگیمو با کسی بگذرونم که ب اندازه ای که جانم و مادرم را دوس دارم از او متنفر هستم

    1. سلام. مادر حال راه اندازی انجمنی هستیم بنام بازماندگان سواستفاده جنسی دوران کودکی. این انجمن چهل سال است که در امریکا واروپاه فعالیت داره واز طریق یه روش معنوی بنام دوازده گام بهبودی به افراد کمک میکنه که از اثار سواستفاده جنسی رها بشوند.

    2. شما مسول رفتار درنده خویی و وحشیگری اطرافیانت نیستی و نباید خودت رو اینقدر ضعیف نشون بدی که بخاطر ظلمی که بهت شده بقیه عمرت رو خودت بدست خودت تباه کنی
      تو مسئولیت عملی که ربطی بتو نداشته را نباید با خودت یدک بکشی، قوی باش آنقدر که برادرت با نگاه بتو وحشت کند و از تو فاصله بگیرد، این شکلی آرامش باطنی بیشتری پیدا میکنی

  13. تو را محدود به پدر میکنند…
    بعد از عقد، تورا محدود به شوهر…
    بعد از طلاق، محدود به هیچکس!

    انگار تمام ارزش تو به باکرگی ات بود؟!
    مگر قدرت به وجود اوردنت از بین رفت؟
    مگر، زیبایی صدایت از بین رفت؟
    نت های رویایی لالایی های شبانه،
    مقاومت و سکوت قهرمانانه،
    نوازش های مادرانه،
    مگر همه اینها از بین رفت!
    مهر و محبت درون وجودت مانده…
    آنها میبینند…
    میدانند…
    نمیخواهند قبول کنند!
    از قدرت تو میترسند برای همین محدودت میکنند!
    قدرت‌هایت را، فراموش نکن…
    #زن_باشیم

  14. يك زن حق بيان دارد؛
    يك زن حق انتخاب دارد؛
    يك زن ميتواند وارده سياست شود؛
    يك زن ميتواند بخواند و بنوازد؛
    اين زن است نه جنس دوم!
    اين زن است نه عروسكى براى همخوابى با مرد!
    ما برترى زن از مرد را نميخواهيم، ما برابرى ميخواهيم.

  15. ‏۱- زنان «تصمیم میگیرند» که موهای زاید خود را بزنند یا نگه دارند!
    ۲- مردان میتوانند خوششان بیاید یا نیاید…
    ۳- زنان «حق دارند» بر اساس خوشآیند مردان زندگی شان رفتار بکنند یا نکنندو انتخاب با خود زن است!
    ۴- تصمیم در مورد بدیهی ترین اجزای رابطه «مدرن» با گفتگوی طرفین شکل می‌گیرد…

  16. كارهايى نكنيد كه دختران فكر كنند پرنده اى در قفس هستند!
    ” نميتونى اينجا بلند بخندى چون فكرميكنن تو…”
    ” چرا لاكت اين رنگيه ميخواى پشتت حرف دربيارن بگن اين دختره *** است”
    ” واقعا فكرميكنى حق انتخاب دارى؟…”
    پس دختر كى ميتواند؟
    كى ميتواند بخندد؟
    كى ميتواند بپوشد؟
    كى ميتواند حق انتخاب داشته باشد؟
    شما تعيين ميكنيد؟
    هركس با اراده خود انتخاب ميكند و تصميم ميگيريد اين به جنسيت ها بستگى ندارد!

  17. چرا زنها فکر می کنند ازار جنسی فقط برای انهاست.انها هم مردها را با رفتارشان و پوشش خود ازار می دهند نقطه مقابل خود ارایی چشم چرانی مرد است انها رفتار ناجور می کنند باعث ازار مردان کودکان پسر می شوند بعد می گن که کسی دست به ما نذاره

  18. بهترین کار برای شما اینه که ازدواج کنید وهر جا میرید اگه با همسرتان باشید کسی جرات تعرض به شما را به
    خودش نمیده

    1. بسیار نظر احمقانه ای بود. به جای اینکه زنان جامعه رو قدرتمند کنیم و مجال سوء استفاده رو بگیریم و امنیت را بالا ببریم، به این فکر کنیم که زن برای مورد آزار قرار نگرفتن نیاز به مردی دارد که همیشه کنار او باشد؟

  19. همه مشکلات از اسلام است. پیروان پیامبر زن باز بچه باز که با داشتن 64 همسر به دختر 9 ساله هم رحم نمیکرده، هیچگاه آدم نمیشن

    1. شما اسلام رو نفهمیدی
      اتفاقا تناها راه حل اسلام است
      توی غرب که اسلام نیست بیشترین آمار آزار جنسی بهزنان و کودکان وجود داره.
      فکر کنم خودتم وضعت خراب باشه و از دست محدودیتهای اسلام برای آزادی حیوانی ناراحتی که اینطور حرف میزنی.

    2. آقا پسر یا دختر خانم این ها رو از کی شنیدی که فلانی 64 همسر داشته به دختر 9 ساله هم رحم نمی کرده . اینی که شما میگید حداعقل هستش گفتن که کم ترین سن برای صیغه 9 سالگی هستش . به ازدواج موقت نمیگن زن بازی . شما آدم نیستی که نمی تونی هیچ گاه اهل بیت رو درک کنی که دلیلی برای کاری دارن . شما آدم نیستی که روحت نمی تونه اسلام رو درک کنه . اسلام میگه بجای تجاوز به زنان با میل و علاقه هایشان با آنها ازدواج موقت کنید . تاحالا جایی نشنیدم بگن صیغه کردن با یک دختر یا زن زن بازی یا بچه بازی یا دختر بازی باشه .

    3. دوست گرامی.تعداد زنان پیامبر(ص) یازده تا بوده نه 64 تا.
      اون دختر 9 ساله هم عایشه بوده که یکی از همسران پیامبر بوده است.دختران در آن زمان از سنین حدودا نه سالگی مانند یک زن کامل از نظر رشد اندام بوده اند و آمادگی ازدواج داشتند و در عرب قبل از اسلام هم با دختران به این سن ازدواج رایج بوده است.در آن زمان داشتن همسران زیاد رایج بوده است.پیامبر بعد از اینکه خداوند دستور ازدواج محدود یعنی تا چهار همسر را از طریق جبرئیل به او داد دیگر ازدواج نکرد.

    4. با سلام دوست عزیز!
      من یک دانشمند هستم!
      من به نظر شما احترام می گذارم! اما شما نمیتوانید یک دین را زیر سوال ببرید! یهودی. مسیحی. مسلمان. بودایی همه ادیان راه و روش خودش را دارد! برای مثال شاید شنیده اید که میگویند: عیسی به دین خود موسی به دین خود. پس نباید سریع تصمیم بگیریم و ادیان را مقصر این کار بدانیم! موفق باشید.

    5. این که به پیامبر ص بد گفتی کار خوب نه کردی هیچ کار خوبم نه کردی تو که میگی تمام مشکل از اسلام هست در کجا اسلام آمده که زنان را اذیت کنید این نه فهم شما از دین اسلام هست اول از اسلام آگاه شو باز هرف بزن و دیگر در دین اسلام دست نزنید خود را از دین آگاه سازید دین کامل هست میخواستم دیگه هم بگم ولی برادران دیگه براتون توزیح دادند

    6. این به کنار. خارجیا که پیامبرشون که خداشونم هست، عیسی، اصلا هیچ زنی نگرفت. اونجا چرا انقدر امار تجاوز بالاست؟ متجاوز متجاوزه هر دینی حالا داشته باشه

  20. شوروی برای افغانستان خیلی بهتر از اسلامگرایان بود اگر حجاب آزاد بود و دین کمرنگ تر آیا اینقدر آزاد می دیدید؟خیلی راه مانده تا اذیت نشدن شما.الان در ایران بدلیل ماهواره و شبکه های مجازی خیلی وضعیت بهتر شده

    1. اینهایی که با نام اسلام بر افغانستان چندین سال حکومت کردند هیچ مسلمان نبودند و نیستند آنها دست نشانده آمریکا هستند که هم میخواهند اسلام را بدنام کنند و هم افغانستان را غارت کنند.افغانستان با همت خود مردم افغانستان و بیرون کردن آمریکایی های متجاوز و نابودی گروه های وابسته به آمریکا امکان پذیر است. در عراق ایران و چند کشور دیگر اسلام حکم فرما است و هیچ مشکلی ندارند و قدرت واقتدار دارند که با همت مردم افغانستان نیز افغانستان مستقل و ایمن میشود و قانون و اسلام بر آن حکم فرما میشود تا دیگر آدمهای کثیف مثل آن مرد جرات اذیت زنان را نداشته باشند.

    2. در ایران حجاب کمرنگ شده و دیگر آن عفاف و حیا که در دختر ایرانی دیده میشد وجود ندارد .آزار و اذیت های خیابانی مثل سابق وجود ندارد چون مردان در فضاهای مجازی و در خانه های فساد مملو در شهرها به خواسته هایشان بیش از پیش میرسند.و دختر ایرانی که روزگاری از نگاه های یک مرد نامحرم بر خود هراس داشت و پریشان خاطر میگشت، امروزه تصاویر خود را با شادی و نشاط در فضاهای مجازی به نمایش میگذارد و منتظر تحسین و نظرات نامحرمان است.عفت و حیا تمام ارزش یک زن می باشد .دختران سرزمینم با ارزش بمانید.

  21. درود به شما شیرزن افغان. امیدوارم جوامع جهان سوم هم به جایی برسند که تحمل و تأمل برای شنیدن عقاید متضاد و حتی مخالف رو داشته باشند. آزار جنسی کم و بیش در همه جوامع هست ولی در بعضی جوامع آمار بالایی داره. پاینده باشید.

  22. بجواب فاطمه یادآور می شوم که متأسفانه در جامعه ما مردان ناتوان، روانی، معتاد بالهوس و شهوت ران واقعاً به عزت و حیثیت سایر مردان مومن و متقی این جامعه صدمه وارد می نمایند ولی هستند کسانی با آنکه این اعمال زشت را مردود پنداشته و مرتکبین آن را نفرین مینمایند.
    خانم فاطمه نکته ای که شما به آن اشاره کرده اید (باید در مقابل آزار اذیت حیوانات که فعلا بنام مرد در جامعه ماست) شما تمام مردان را حیوان خطاب کرده اید اگر تمام مردان حیوان است پس تو هم حیوان زاده بیش نیستی زیرا که پدر تو هم مرد است و از پشت آن به رحم مادر منتقل شده ای./
    قابل یادآوری می دانم که من آزار و اذیت مردان بالهوس و شهوتران را تمجید نکرده تقبیح مینمایم ولی از خواهران مسلمانم هم تقاضا می کنم تا اگر به فکر حیثیت، وقار، عزت، شرف و… خویش هستند از پوشیدن لباس های مرد آزمای خودداری نمایند.

    1. شما مرد هستید هیچ وقت کسی شما را ازار نداده تا بدانید او چه می گوید بجای توهین بهتر نیست همج تایتان را راهنمایی کنید?

      1. آزار اذیت این نیست که ب یک زن تجاوزکنند همین خانمیکه لباس تنگ می‌پوشد ولرزش باستنش سالها درذهن اون جوان می‌ماند حتی هنگام نزدیکی وسکس باهمسرش اون لحظه شیطانی را جلوی چشمانش مرور می‌کند این هم اذیت وازار است
        من دوستی داشتم که می‌گفت وقتی توجایی یک دختر بی‌حجاب میبینم وقتی چشمم به سینه هاش یا لرزش رانهاش وباستنش می‌خورد وقتی میام بخونم سکس کنم چشمامو میبندم ولب میگیرم و اون لحظه هارو درذهنم یادآوری میکنم که بعد میفهمم لذت حلالم را به گناه کشانده09361351592

  23. واقعیت هم من شما خانم مرضیه را درک تحسین میکنم باید در مقابل آزار اذیت حیوانات که فعلا بنام مرد در جامعه ماست ایستادگی کنم مهم نیست سن ما باید به اطفال خود بیاموزیم که چیطور از حق حقوق خود دفاع کنند یک توصیه به مادران عزیز دنیا دارم هیچ وقت دختران خودتان را پیشروی خودشان گناه کار نکنید همیشه حق به دختران خود بدهید تا همیشه مشکلشان بدون کدام ترسی اول به شما یعنی پدر مادرش بازگو شود تا خدای ناخواسته چیزی را از شما پوت نکند که باعث نابودی دختران میشود هرگز به اطفال تان دورغ نگوید تا دورغ نشنوید ☺

    1. حیوان واقعی شما دختران هستید، شماها اگر درست حسابی بودید که حجابتون رو رعایت میکردید، شما حتی به اندازه چادر سر کردن هم حیا ندارید. آبرو و غیرت مردای ایرانی هم زیر سوال بردید، شماها برید افتضاحات خودتون رو درست کنید.

      1. حیوون تو و مادرت هستین که همچین توله ای پس داده. تو حیوونی که نمی تونی خودت رو کنترل کنی. مردای حیوونی مثل تو به زن چادری هم رحم نمی کنن. تف به ذاتت.

        1. آفرین به این سطح درک و فهم و شعور? متاسفانه اسم شما مرد هستش اسم اون امیر بی شرف هم مرد هستش، امیدوارم از صحنه روزگار پاک بشن یه همچین آدمای آشغالی

      2. سلام،ب نظر من مردای ایرانی هیچ آبرو و غیرتی ندارند ک زیر سوال برود.یک مردیکه بدور از جامعه ی امروزی بدور از سواد و و اجتماع باشه چ افغان باشه چ ایران باشه چ هر جای دنیا ب جنس مخالف برسد همچین کاری میکند،اما اگر پدر و مادر ها محتاطر باشند همچین اتفاقاتی کمتر میفته،ب امید کشوری سالم و سربلند و متمدن، افغانستان.

        1. سلام امیرجان
          میشه بگی چرا مردان ایران آبرو غیرت ندارن؟
          شما چی دارید؟ چرا نصف جمعیتتون حتی با ارتش نتوانستید از زن و ناموس خودتان لااقل یک هفته دفاع کنید
          بهتر است درت را ببندی، زنان شما مردتر از نرهایتان هستند نادان

        2. در ضمن امیر جون مگر مردان ایران با تو چکار ناشایست کرده اند که به آنان اینگونه توهین میکنی؟ 😂😂😂😂😂

      3. قرار نيست زنان جامعه‌ی من طعمه‌ى ازدواج اجبارى بشن؛
        قرار نيست زنى زير سقفه خونه اى باشه كه به زور وارد اون شده!
        هيچ زنى برده‌ى يه مرد نيست…
        اين تصور غلط رو از ذهنتون بيرون كنيد و منطقى فكركنيد، اگه زن نبود چى ميشد؟!

      4. دوست عزیز!
        لطفا مواظب سخنان خود باشید!
        واقعا برای شما متأسفم که همچین جمله ای را در نظر سنجی تایپ کرده اید!
        اولا! حجاب اجباری نیست!
        دوما! مردان با شخصیت هیچ وقت شهوتران و هوس باز نیستند که اگر دختری را ببینند که مانتویی کوتاه و شلوار جین تنگ به تن دارد بگویند:جووووون. خیر! مردان با شرف همیشه نگاه خویش را کنترل میکنند!

      5. اصلا اینطور نیست
        مگر در امریکا و اروپا و کشورهایی که چادر و روسری سر نمیکنند اینقدر به اندازه ی ایران ازار و اذیت جنسی هست؟
        نه نیست چون که مردان و زنان انها فرهنگ رو توی کشورشان رواج داده اند
        ما شاید روسری بر سر کنیم اما فرهنگ واقعی نداریم

    2. خانم فاطمه من با محمد جان موافقم چون پیامبران و امامان هم مرد بودند هیچوقت جمع الکی نبندید و روی نیمی از دنیا برچسب نگذارید

    3. درود زن و مرد برا بر هستند و هیچ فرقی بین آنها نیست و خدا آنه را یک خلق کرده مهم انسانیت است که بعضی از انسانها به خاطر کمبود در زندگیشان ندارند

    4. انسان انسان است هرکدام که از حیوان تقلید کند حیوان استکه دراین جامعه ازهر و زیاد شده مخصوصا مونث توی زن توی خانم جاهای ناز وسکسیتو فقط باید به شوهرت نشان بدی نه این که مانتو جلوباز بپوشی لای پاتو به مردها نشان بدی تووووو یک لباس بلند یاچادر بپوش اگه مردی بهت نگاه کرد خودت باعث میشی خودت دلت میخاد قدیمی‌ها میگفتن وایبحال اون زن هرزه ای که کیر ببیند حتی متهل باشد او به متاهل ی خود پایبند نخواهد بود و چشمش دنبال انواع آلت مردانه است بقولی هرچه اید خوش اید لامصعب چادرتو برداشتی اشکال ندارد مانتویت راکه حفظ کن مد 98 مانتوی جلوباز آخه چرا بای رانها ولای پاتو به مردم نشان بدی مانتو دهه 60یا70 ونگاه کن دهه 90 ونگاه کن خدا انشالله به همه توفیق توبه رابدهد وبیام زد امین
      روانشناس سامان آماده روانکاوی جنسی آنلاین حتی باپیامک09361351592فقط پیام مرسی

  24. از میان شهرهای افغانستان متاسفانه بیشتر مردان و جوانان هراتی آنقدر بی شرم هستند که زنان و دختران حتا با محرم خود در سرکها و بازارها گشت و گذار کنند بدون توجه به محرمش مزاحمت ایجاد می نمایند گویی که اصلن زنی ندیده اند، در حالیکه همو ادم دترای زن و بچه می باشد.

  25. هیچ گاه در کشورهای جهان سوم و حتی کشورهای پیشرفته و مترقی کسی از به وقوع پیوستن آزار و اذیت زنان، انکار نمی تواند اما در عین حال باید گفت که خانم مرضیه از بسا کودکی مغزش به رشد کافی رسیده بوده و می توانسته درک کند که هر دست که به سویش دراز می شود و یا هر عمل دیگر یکه همراه وی از طریق جنس مخالفش صورت می گیرد، آزار و اذیت می باشد……!!!

    1. با سلام باید بگوئیم انسان وقتی در خانواده ی خوب تربیت شود و ذات خوبی داشته باشد دنبال پلیدیها و زشتیها نمیرود محبت ذاتی است عشق ذاتیه باید ذاتی باشد تا جامعه ما سالم باشد

      1. سلام حالا چی میشه یه اقایی یه دستم به یه خانم برسونه مثل یه گرسنه ای که یک لقمه از غذای کسی بدزده نباید سخت گرفت

      2. اشتباه فکرمیکنیدنادیاخانم اگه یک مرد دراین جامعه بچه شیخ هم باشد درکوچه بازار یکی ازاین مونتو جلوباز ها راببینید یا اخیرا که بلیزشلوارن وباستن هاشون چنان میلرزه که روح یک مرد راجراحه دار می‌کند بگناه میفتد حتی اگر به آن زن چیزی نگوید کاری نکند چشمانش رابزمین بدوزد همان یک با ردیدن لای پای زن بدحجاب یاهرجای بدنش هربارکه بخواهد باحال خودش سکس کند آن صحنه جلوی چشمش می‌گذرد وبا خانمش سکس می‌کند اما روحش نزد آن خانم بدحجاب است پس فقط باید زن رفطارش لباسش را رست کند زمان رصا شاه که همه چادر داشتند زنها ترس داشتن کسی چادرش رابرندارد الان زنها ترس دارند کسی به او چادر تعارف نکند
        روانکاو سامان 09361351592592

        1. شما خودت انقدر بیماری که نمیتونی خودتو کنترل کنی به یه زن نگاه نکنی حتی اگر یه خانوم با تاپ شلوارکم بیاد بیرون شما حق نگاه کردن بهش رو نداری اصلا میگیم اون خانوم حجابش درست نیست خودشو کنترل نمیکنه شما هم نمیتونی خودتو کنترل کنی؟ لطفا با این طرز حرف زدنت که نام اندام محفوظ خانم هارو نام میبری جامعه روانکاو هارو خراب نکن اقای محترم .

          1. ببخشد جناب پ.سین
            همه افراد جامعه متاسفانه مثل شما توانایی پیش بینی آینده را ندارند که بتوانند حدس بزنند وقتی سر پیچ رسیدند، از آنطرف دیوار خانم بدحجابی در حال آمدن است و باید مواظب باشد که نگاهش به او نیافتد.
            جناب سامان فرمودند که با «همان یک بار دیدن»

            فراموش نشود که چشم انسان در هر ثانیه ۳۰ عدد عکس میگیرد و به مغز ارسال میکند و مغز این عکسها را به هم چسپانده و بصورت ویدئو درمی آورد، و فقط یکی از این عکسها برای آزار رساندن جنسی و روحی به مرد کافی است.
            حالا شما بفرمایید چطور میشود یکی از این عکسها رو از مغز پاک کرد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *