اطلاعات روز: نیروهای امنیتی پاکستان 20 شهروند افغانستان را که میخواستند از طریق این کشور وارد ایران شوند، بازداشت کردهاند.
رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که نیروهای امنیتی این کشور، این افراد را روز شنبه در ایالت بلوچستان پاکستان بازداشت کردهاند. براساس گزارشها این افراد فاقد اسناد قانونی بوده و میخواستند که به شکل قاچاق وارد ایران شوند.
نیروهای سرحدی پاکستان افراد بازداشت شده را جهت تحقیقات به ارگانهای ذیربط تسلیم کردهاند.
بازداشت این افراد درحالی صورت گرفته است که دو روز قبل، عمر زاخيلوال سفير افغانستان در پاکستان، همراه با مقامات پاکستانى در شهر پشاور به توافق رسيد که بعد از اين، افغانها در آن کشور آزار و اذيت نشوند.
در حال حاضر بیش از 3 میلیون مهاجر افغان در پاکستان زندگی میکنند. شمار زیادی از این مهاجران اسناد قانونی ندارند.
بازداشت 20 شهروند افغانستان در پاکستان
با دیگران به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه
بدون دیدگاه