بازداشت تمویل کننده‌ی جنگ‌افزار طالبان در میدان‌وردک

ریاست عمومی امنیت ملی دیروز (سه‌شنبه) از بازداشت تمویل کننده‌ی جنگ‌افزار طالبان در ولایت میدان‌وردک خبر داد. این اداره با نشر خبرنامه‌ای می‌گوید که مأموران امنیت ملی در یک عملیات ویژه، این فرد را با مقداری سلاح و مهمات از مربوطات ولسوالی نرخ ولایت میدان‌وردک بازداشت کرده‌اند.
در خبرنامه آمده است که فرد بازداشت شده قصد داشت مواد انفجاری و مهمات را از میدان‌وردک وارد شهر کابل کند. به گفته‌ی خبرنامه، این فرد محمد ظاهر نام دارد و ‌باشنده‌ی ولسوالی جلریز میدان‌وردک است. گفته شده است فرد بازداشت شده مواد انفجاری و مهمات را در داخل بوری‌های آرد و کود حیوانی در یک عراده موتر نوع تونس جابه‌جا کرده بود.
ریاست امنیت ملی کشور در یک رویداد دیگر گفته است که نیروهای امنیت ملی کشور از مربوطات قریه‌ی کریم داد ولسوالی نرخ ولایت میدان‌وردک مقداری مهمات را کشف و ضبط کرده‌اند. گفته شده که این مهمات شامل چهار حلقه ماین، دو فیر مرمی راکت، سه عدد ریموت کنترول، دو فیر مرمی بیم یک را کشف و به دست آورده‌اند.
کشف یک عراده موتر مملو از مواد انفجاری
ریاست امنیت ملی با نشر یک خبرنامه‌ی دیگر می‌گوید که یک عراده موتر نوع تونس مملو از مواد انفجاری در ولایت هلمند کشف شده است. در خبرنامه آمده که این گروه‌های تروریستی قصد داشتند با انفجار این مقدار مواد منفجره در یکی از نقاط مزدحم هلمند، مردم را به «خاک و خون» بکشانند. امنیت ملی می‌گوید که با کشف این موتر از یک انفجار نیرومند در شهر لشکرگاه، مرکز ولایت هلمند جلوگیری شد. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *