بازداشت شش تروریست در ‌قندهار

ریاست امنیت ملی از بازداشت شش تروریست در ولایت قندهار در جنوب کشور خبر داد. این اداره دیروز (شنبه) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که شش تروریست در ولایت قندهار با مقداری سلاح و مهمات‌ بازداشت شده‌اند. در خبرنامه آمده است که افراد بازداشت شده در ولایت قندهار مصروف فعالیت‌های تروریستی، ماین‌گذاری، دزدی، حریق تانکر‌های اکمالاتی در مسیر شاهراه و جلب و جذب جوانان به صفوف طالبان بودند. گفته شده که این شش نفر در عملیات خاص مأموران امنیت ملی کشور بازداشت شده‌اند.
خبرنامه می‌افزاید که از نزد این شش تروریست‌، 15 میل تفنگ‌چه، چهار میل کلاشینکوف، سه میل سلاح اتومات، یک میل ماشین‌دار ثقیل، یک میل کلاکوف، یک میل سلاح دوربرد و یک میل سلاح کره‌بین به دست آمده است. قندهار در جنوب کشور از ولایت‌های ناامن کشور به شمار می‌رود که در بیش‌تر ولسوالی‌های این ولایت طالبان شورشی نفوذ گسترده دارند.
با این حال، در خبر‌نامه‌ی اداره‌ی امنیت ملی آمده است که افراد بازداشت شده نقیب‌الله، عبدالخالق، عنایت‌الله، عبدالباری، احمد‌الدین و عبدالحکیم آغا نام دارند و باشندگان اصلی ولایت قندهار هستند. هم‌چنان در خبرنامه گفته شده که این افراد در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کرده و گفته که در چندین قضیه‌ی تروریستی دست داشته‌اند. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *