رگبار پولیس کابل بر پولیس دست‌بسته‌ی ولایت غور

مقام‌های امنیتی حوزه‌ی ششم کابل‌ تأیید کردند که یک مأمور ‍‍‍پولیس فرماندهی امنیتی ولایت غور از سوی یک پولیس مربوط به حوزه‌ی ششم امنیتی شهر کابل در شهرک امید سبز‌ به قتل رسیده است. حفیظ‌الله علی‌زاده، آمر حوزه‌ی ششم کابل گفت: «عصر روز گذشته (جمعه)‌ یک مأمور پولیس غور در شهرک امید سبز در غرب کابل شلیک هوایی کرده و سپس مأموران پولیس حوزه‌ی ششم برای بررسی به محل اعزام می‌شوند».
به گفته‌ی او، مأموران پولیس امنیتی حوزه‌ی ششم به محل حادثه رفته و با فردی که به دلیل شلیک هوایی از سوی پولیس کابل کشته شده، وارد مشاجره‌ی لفظی می‌شوند. علی‌زاده تأکید کرد که پس از مشاجره‌ی لفظی، دو پولیس با هم درگیر می‌شوند، که در نتیجه‌ مأمور پولیس ولایت غور کشته و دو مأمور پولیس حوزه‌ی ششم کابل نیز زخمی شده‌اند. وی تأکید کرد، پولیسی که یک مأمور پولیس دیگر ولایت غور را به قتل رسانده‌، بازداشت شده است.
در همین حال، شرف علی، پسر مامای مأمور پولیس به قتل رسیده می‌گوید که پسر مامایش به دستور فرمانده تولی حوزه‌ی ششم کابل (خواهرزاده‌ی آمر حوزه‌ی ششم کابل) به قتل رسیده است. او گفت: «محمد یوسف، آمر مخابره‌ی قوماندانی امنیه‌ی ولایت غور روز گذشته‌ در شهرک امید سبز کابل برای تفریح رفته بود که سهواً از سوی او چند شلیک می‌شود. در همین زمان مأموران پولیس آمده و او را باز داشت می‌کنند».
شرف علی‌ تأکید کرد که پسر مامایش پس از بازداشت از سوی یک سرباز به دستور خواهر‌زاده‌ی آمر حوزه‌ی ششم کابل که فرمانده تولی این حوزه نیز است، به قتل رسیده است. او از دولت خواست که قاتل پسر مامایش را به اشد مجازات محکوم کند. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *