حامد کرزى: در اين اواخر حملات مرموز تروريستى صورت می گیرد

رئيس حامد کرزی حملۀ تروریستی در ولسوالی الینگار ولایت لغمان را محکوم کرده ميگويد، که در اين اواخر حملات مرموز ترورستى صورت ميگيرد.
قرار معلومات والی لغمان، روز پنجشنبه تروریستان سوار بر موترسایکل بالای شماری از نو جوانان در منطقۀ صخره روی ولسوالی الینگار ولایت لغمان شلیک نمود، که در نتیجۀ آن ۵ نوجوان که در حال بازی ورزشی بودند، به قتل رسيدند.
در يک اعلاميۀ مطبوعاتی ریاست جمهوری آمده است، حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ضمن محکوم نمودن شدید این حملۀ تروریستی با اشاره به حملۀ مشابه راکتی تروریستان، که به تاریخ ۲۸ جدی بالای بازیکنان فوتبال در ولسوالی میوند ولایت کندهار صورت گرفت افزوده که در این اواخر حملات مرموز تروریستی از سوی دشمنان صلح و آرامش افغانستان بالای مردمان بی گناه ملکی صورت می گیرد.
رئیس جمهور گفت، این گونه حملات مرموز و فشار های ناشی از آن نمی تواند افغانها را از راه که برای پیشرفت، ترقی و منفعت کشور شان انتخاب کرده اند، باز دارند.
در اعلاميه آمده است، رئیس جمهور کرزی شام امروز طی یک تماس تیلفونی با داکتر فضل الله مجددی والی لغمان به وی هدایت داد تا چگونگی وقوع این حادثه را به طور جدی مورد بررسی قرار داده، با فامیل های شهدا همدردی و مساعدت نماید.
حامد کرزی مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر و شکیبایی تمنا دارد.( پژواک)

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *