درگیری کارمندان انتخاباتی سیاف و باشندگان محل 3 کشته برجا گذاشت

بر اثر درگیری میان اعضای ستاد انتخاباتی عبدالرب رسول سیاف، نامزد ریاست جمهوری و باشندگان کوتل خیرخانه‌ی کابل، سه نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شده‌اند. این درگیری به دنبال آن صورت گرفته که هواداران عبدالرب رسول سیاف‌ قصد چسباندن بنر‌های انتخاباتی را داشتند و باشندگان با این اقدام مخالفت کردند.
یک منبع که خواست نامش در خبر گرفته نشود، به بخدی گفت که این درگیری برای مدت کوتاهی ادامه داشت و پس از آن نیروهای امنیتی خود را به محل رویداد رساندند. او می‌گوید که در این درگیری سه نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شده‌اند. از سویی هم فهیم کوه‌دامنی، سخن‌گوی ستاد انتخاباتی عبدالرب رسول سیاف گزارش درگیری ستاد انتخاباتی سیاف با باشندگان محل را رد کرد. او او می‌گوید که در این درگیری ستاد انتخاباتی سیاف هیچ‌نقشی نداشته است.
مبارزات انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری در سیزده دلو ماه جاری آغاز شد و تا دو ماه دیگر ادامه می‌یابد. در همین حال، مقام‌های امنیتی در مورد درگیری ستادهای انتخاباتی سیاف و باشندگان محل اظهار نظری نکرده‌اند. کوتل خیر‌خانه، جایی که درگیری رخ داده، در شمال کابل است و از نقاط پر‌رفت و آمد کابل به شمار می‌رود. «بخدی»

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *