آمرین حوزه‌های امنیتی شهر کابل معرفی شد‌اند

اطلاعات روز: وزارت داخله اعلام کرد که پس از سپری شدن امتحان رقابتی، آمرین حوزه‌های امنیتی شهر کابل معرفی شده‌اند.
نصرت رحیمی، معاون‌ سخن‌گوی وزارت داخله امروز( جمعه، 27دلو) به روزنامه‌ی اطلاعات روز گفت که آمرين، معاونين اداري، مديران مبارزه با جرايم جنايي، آمرين كشف و آمرين كنترل منطقوی؛ حوزه هاي امنيتي پوليس شهر كابل كه از طريق امتحان رقابتي به اين پست‌ها راه یافته بودند، از سوی ویس احمد برمک، وزیر امور داخله معرفی شدند.
بهار مهر، مشاور مطبوعاتی وزارت داخله نیز گفت که از طریق امتحان رقابتی که میان یک هزار نفر در این وزارت برگزار شده بود، 93 نفر تازه استخدام شده‌اند. که در هر حوزه پنج نفر به شمول آمر حوزه، معاون، آمر کشف حوزه، آمرجنایی و  آمر کنترل منطقوی حوزه، استخدام شده‌اند.
آقای مهر افزود که در شهر کابل 16حوزه امنیتی وجود دارد و قرار است در تشکیل این وزارت در سال 1397 دو ماموریت سمت( 19 و 21 )نیز به حوزه امنیتی تبدیل شود.
وزارت داخله افغانستان دو هفته پیش از افسرانی که در یک امتحان رقابتی اشتراک کرده بودند، امتحان تحریری گرفت و پس از انتخاب چهره‌های برتر، هفته پیش برای گزینش آمرین حوزه‌های کابل، از این افراد امتحان حضوری نیز در وزارت داخله گرفته شد.
ویس احمد برمک، وزیر امور داخله از آمرین حوزه‌های امنیتی خواسته است که در راستای تطبیق قانون و خدمت به مردم صادقانه کار کنند.
این آمرین در حالی معرفی می‌شوند که وزارت داخله 90 جنرال و افسر ارشد پولیس را به دلیل فساد و سوء استفاده از صلاحیت‌های شان، به دادستانی کل معرفی کرده است.