حادثه‌ی ترافیکی در غزنی تلفاتی برجا گذاشت

اطلاعات روز: مقام‌های محلی ولایت غزنی در مرکز کشور می‌گویند که بر اثر واژگون شدن یک موتر مسافربری در مربوطات این ولایت 17 نفر زخمی و یک تن دیگر کشته شده است. شفیق ننگ ساپی، سخن‌گوی والی غزنی می‌‌گوید که این حادثه در مربوطات ولسوالی گیلان این ولایت روی داده است.
غرنی در مرکز کشور از ولایت‌های ناامن است. باشندگان این ولایت در جریان سال‌های گذشته علاوه بر ناامنی، شاهد حادثات خونین ترافیکی در مرکز و برخی ولسوالی‌های این ولایت بوده‌اند. پیش‌تر یک موتر نوع کرولا با موتر یک مسافربری در مرکز این ولایت برخورد کرد و در نتیجه 5 نفر کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.
بااین حال، شفیق ننگ ساپی، سخن‌گوی والی غزنی می‌گوید که تمام زخمی‌های حاثه‌ی ترافیکی دیروز به شفاخانه انتقال داده شده‌اند. او افزود که موتر نوع 303 در مربوطات ولسوالی گیلان غزنی بر اثر بی‌احتیاطی راننده‌ واژگون شده شده است. به گفته‌ی سخن‌گوی والی غزنی، راننده‌ی این موتر از وقوع این حادثه از محل فرار کرده‌ است.
شاهراه کابل- قندهار در جریان سال‌های گذشته بعد از انجام حملات انفجاری و انتحاری بیش‌ترین قربانی را به جای گذاشته است. خرابی جاده‌ها به دلیل انفجارهای ماین‌های کنار جاده، بی‌احتیاطی رانندگان و سرعت بیش از حد رانندگان از عوامل اصلی حادثات ترافیکی در این شاهراه خوانده شده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *