شرکت افغان بیسیم خدمات انترنتی 3‌جی با کیفیت را عرضه می‌کند

اطلاعات روز: شرکت مخابراتی افغان بیسیم جواز عرضه‌ی خدمات انترنتی 3‌جی را از وزارت مخابرات و فن‌آوری کشور رسماً به دست آورد. شرکت مخابراتی افغان بیسیم جواز خدمات انترنتی یاد شده را دیروز با حضور وزیر مخابرات و فن‌آوری کشور در محفلی در کابل به‌ دست‌ آورد.
امیرزی سنگین، وزیر مخابرات و فن‌آوری در این محفل گفت که با عرضه‌ی خدمات انترنتی 3‌جی از طریق شرکت مخابراتی افغان بیسیم، عرضه‌ی خدمات انترنتی در کشور گسترش خواهد یافت. او می‌گوید که شرکت مخابراتی افغان بیسیم همواره در تلاش عرضه‌ی خدمات انترنتی باکیفیت برای شهروندان کشور بوده است.
وزیر مخابرات و فن‌آوری هم‌چنان افزود،‌ شرکت مخابراتی افغان بیسیم‌ تلاش کرده تا از بهترین دستگاه‌های تخنیکی برای عرضه‌ی خدمات با کیفیت مخابراتی در افغانستان استفاده کند و رضایت کامل مشترکینش را به دست آورد. هزینه‌ی جواز عرضه‌ی خدمات 3‌جی شرکت مخابراتی افغان بیسیم‌ 25 میلیون دالر آمریکایی خوانده شده است.
هم‌چنان در محفلی دیروز که برای عقد قرارداد میان شرکت مخابراتی افغان بیسیم و وزارت مخابرات و فن‌آوری برگزار شد، برعلاوه‌ی وزیر مخابرات، امین رامین، رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم، انجینیر عبدالوکیل شیرگل، رییس اداره‌ی اترا، وهاب‌‌الدین سادات و حسام‌الدین بریالی، معاونان وزارت مخابرات، حکم خان، معین وزارت اقتصاد،‌ حاجی اسماعیل، معاون بنیاد بیات و برخی از مسئولان شرکت مخابراتی افغان بیسیم و وزارت مخابرات حضور داشتند.
امین رامین، رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم در این محفل گفت که عرضه‌ی خدمات انترنتی 3‌جی به‌زودی در کابل و و‌لایت‌های کشور به دسترس مشترکین شرکت مخابراتی افغان بیسیم قرار می‌گیرد. او افزود که شرکت مخابراتی افغان بیسیم اولین و بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی در افغانستان است که به گفته‌ی او، در 34 ولایت فعالیت دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *