21 شورشی در شماری از ولایت‌های کشور کشته شدند

اطلاعات روز: وزارت امور داخله‌‌ی کشور با نشر خبرنامه‌‌ای اعلام کرد که در عملیات مشتر‌ک نیروهای امنیتی، 21 شورشی در شماری از ولایت‌های کشور کشته شدند. براساس خبرنامه، این عملیات در ولایت‌های ننگرهار، زابل، میدان‌وردک ، لوگر، غزنی، پکتیکا و نیمروز انجام شده است.
هم‌چنان در این عملیات ۶ شورشی زخمی و ۷ شورشی دیگر از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند. براساس خبرنامه‌ی وزارت داخله، این عملیات برای پاک‌سازی محلات از وجود شورشیان در بخش‌هایی از ولایت‌های یاد شده انجام شده‌اند. هم‌چنان در خبرنامه‌ آمده است که در این عملیات مقداری جنگ‌افزار سبک و سنگین نیز به‌دست نیروهای امنیتی آمده است.
‌براساس خبرنامه‌ی این وزارت، نیروهای امنیتی در عملیات مشترک‌شان ۳۳ حلقه ماین را از مربوطات ولایت‌های کنر، ننگرهار، لغمان، فاریاب، جوزجان، بلخ، قندهار، هرات و هلمند نیز کشف و خنثا کرده‌اند. وزارت داخله می‌گوید که این ماین‌ها به‌تازگی از سوی شورشیان به منظور اعمال تخریبی و تروریستی جاسازی شده بودند.
یک رویداد دیگر
وزارت داخله با نشر خبرنامه‌‌ای می‌گوید که در نتیجه‌ی درگیری میان نیروی پولیس سرحدی و شورشیان در ولایت هلمند، ۵ شورشی کشته و یک نفر دیگر آنان زخمی شده است. براساس خبرنامه، این درگیری دیروز در لسوالی خانشین ولایت هلمند روی داده است. در خبرنامه تأکید شده است که در این درگیری از نزد شورشیان 1 عراده موتر تویتا، ۲۰ حلقه ماین، یک میل کلاشینکوف، ۱۲ فیر راکت، یک میل پیکا، یک میل هاوان، ۵ فیر مرمی هاوان و مقدار‌ زیادی مهمات خفیفه نیز به‌ دست پولیس آمده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *