حامد کرزی: به نیروهای امنیتی امیتازهای مالی پرداخت‌ می‌شود

اطلاعات روز: حامد کرزی، رییس جمهوری کشور در جلسه‌ی نوبتی شورای امنیت ملی از نیروهای امنیتی در قسمت تأمین انتخابات ستایش کرده است. او گفته است که تمام تدابیر اتخاذ شده‌ی امنیتی و مسئولیت برگزاری انتخابات ۱۳۹۳ توسط خود افغان‌ها صورت گرفت و این یک دست‌آورد مهم برای کشور است.
دفتر رسانه‌های ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌‌ای‌ اعلام کرده است، در نشست نوبتی شورای امنیت ملی به ریاست حامد کرزی، تصمیم گرفته شد به تمام بریدملان، سربازان، ساتنمنان و ساتونکی‌های نیرو‌های امنیتی امتیاز مالی پرداخته شود. براساس خبرنامه، در این نشست هم‌چنان فیصله شد تا به تمام قطعات پولیس ملی، اردوی ملی و امنیت ملی‌ مدال‌ها و تقدیرنامه‌ها داده شود.
هم‌چنان وزیران دفاع ملی، امور داخله و سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی در نشست نوبتی شورای امنیت ملی گزارش‌های امنیتی روز انتخابات را به جلسه ارائه کرده‌اند. وزیر دفاع ملی گفته است که در روز انتخابات رقم تلفات نیروهای امنیتی به تناسب ‌سایر روزها اندک و برخلاف، تلفات دشمن بیش‌تر از حد معمول بوده است.
وزیر امور داخله نیز در این نشست گفته است که دشمنان برای اجرای حملات بر مرکزهای انتخاباتی در نقاط مختلف کشور آمادگی داشت، اما نیروهای امنیتی تمام حملات‌شان را خنثا کردند. به گفته‌ی او، طالبان انتخابات را به چالش کشیده نتوانستند و در برنامه‌ی‌شان ناکام شدند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *