محسنی: نتایج بررسی‌ها را در هفته جاری به کمیسیون انتخابات می‌فرستیم

اطلاعات روز: نادر محسنی، رییس دبیرخانه‌ی کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی می‌گوید که نتایج بررسی شکایت‌های انتخاباتی به تاریخ 22 یا 23 ماه جاری به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال خواهد شد. قرار بود نتایج بررسی شکایت‌های انتخاباتی دیروز (21 ثور) به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال شود، اما نشد.

رییس دبیرخانه‌ی کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی در این مورد گفت، کار این کمیسیون به دلیل تأخیر در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری و بررسی دقیق شکایت‌ها‌ به تأخیر افتاده است. او اما تأکید کرد، کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی تلاش دارد که نتایج بررسی شکایت‌ها را بعد‌از‌ظهر امروز (دوشنبه‌) به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال کند.

به گفته‌ی محسنی، اگر بازهم کار روی بررسی شکایت‌ها ادامه پیدا کند، نتایج بررسی شکایت‌ها به تاریخ 23 ثور به کمیسیون مستقل انتخابات ارسال خواهد شد. او هم‌چنان افزود که حجم شکایت‌ها و دفاعیه‌های انتخاباتی بسیار زیاد بود و نیاز است که شکایت‌ها دقیق بررسی شوند. رییس دبیرخانه‌ی کمیسیون شکایت‌های انتخاباتی می‌گوید که در شش روز گذشته در حدود 900 مورد شکایت‌ انتخاباتی نامزدان و مردم ‌علنی بررسی شده‌اند. محسنی هم‌چنان افزود که بررسی شکایت‌های انتخابات شوراهای ولایتی نیز در مرکز و ولایت‌ها آغاز شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *