امرالله صالح استعفا کرد

اطلاعات روز: امرالله صالح، وزیر دولت در امور اصلاح نهادهای امنیتی و رییس بورد عالی نظارت بر تعیینات افسران ارشد نیروهای امنیتی از سمتش استعفا کرد.
آقای صالح با انتشار متن استعفانامه‌اش در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود در مورد دلایل استعفایش نوشته: «میدانم سوالات زیادی در اذهان شما ایجاد خواهد شد. با مدنظرداشت حرمت به اسرار امنیتی و مصلحت های مهم ملی تلاش خواهم کرد که دلایل و عوامل این تصمیم خویش را بزودی در خدمت تان توضیح دهم.»
در متن استعفانامه‌ی آقای صالح آمده: «من از سمت وزیر دولت در امور اصلاحات سکتور امنیتی و رییس بورد عالی نظارت برتعینات افسران ارشد قوای دفاعی و امنیتی خودم را مستعفی می‌دانم. برای اعضای بورد عالی نظارت و دیگر مقاماتی که درین مدت با من همکاری کردند موفقیت آرزو دارم. از خداوند متعال استدعا می‌نمایم که برای تمام نیروهای شجاع و باعزت کشور مان که در سنگرهای دفاع از عزت و نوامیس ملی خدمت می‌نمایند پیروزی‌های بیشتر نصیب گرداند تا باشد مردم مظلوم و درد دیده‌ای ما را از شر این هراس‌افگنان مزدور رها سازند. برای رهبری دولت در امر آوردن اصلاحات عمیق و با مفهوم در بخش امنیتی و دفاعی آرزوی جدیت و موفقیت بیشتر دارم.»
آقای صالح در ماه حمل امسال از سوی رییس‎جمهور غنی در این سمت گماشته شده بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *