آنچلوتي:اين بهترين تيمي است که تاکنون داشته‌ام

 سرومربي ايتاليايي ریال‌مادريد اعلام کرد که اين بهترين تيمي است که تاکنون هدايت آن را بر عهده داشته است. کارلو آنچلوتي در آسمان‌ها سير مي‌کند. نه تنها در باشگاه رويايي‌اش ریال مادريد است؛ بلکه از نمايشي که بازی‌کنان ارائه کرده‌اند به وجد آمده است. سرومربي ايتاليايي که ميلان را در سال‌هاي 2003 و 2007 به عنوان قهروماني در ليگ قهرومانان اروپا رسانده و هم‌چنين هدايت ستارگاني را در چلسي و PSG بر عهده داشته است، اعلام کرده است که «اين بهترين تيمي است که تاکنون داشته‌ام». علاوه بر ستارگاني چون کريستيانو رونالدو و اوزيل، بازی‌کناني چون ايسکو، کاسميرو، خسه و کارواخال سرومربي ايتاليايي را تحت تأثير قرار داده‌‌اند.

آنچلوتي به‌شدت به تمجيد از بازی‌کنانش پرداخت و خبرنگاران به دليل حضور در تمرينات ریال مادريد متوجه جو آرام تيم در اردوي پيش از فصل شدند. اين باعث شده تا خبرنگاران نقش کمکي زيدان را در کنار بازی‌کنان جوان‌تر که انقلابي در چشمان آنچلوتي به پا کرده‌ اند، بهتر تشخيص دهند.

اطمينان به کاسميرو و شکوه باورنکردني خسه‌ی دهان آنچلوتي را از حيرت باز نگه داشته است. او معتقد است تيمش آميزه‌اي بي‌عيب و نقص از بازی‌کناني در کلاس جهاني با تجربه فراوان و بازی‌کناني با شور جواني است. خلاصه احساس آنچلوتي اين است که کليد بهشت فوتبال را در اختيارش قرار داده‌اند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *