قتل مرموز یک زن جوان در ولایت سرپل

اطلاعات روز: مقام‌های امنیتی ولایت سرپل در شمال کشور تأیید کرده‌اند که یک خانم جوان در این ولایت به گونه‌ی مرموزی از بین رفته است. اين حادثه شنبه‌ شب در قريه‌ی خانقای ملکی در مربوطات شهر سرپل روی داده است. پوليس سرپل می‌‌گويد، هنوز علت قتل اين زن روشن نشده، اما خسرش بازداشت شده است.

شوهر این زن فرار کرده است. در همین حال، باشندگان محل گفته‌اند، این زن يک و نيم سال قبل ازدواج کرده بود و نظر به ادعای آنان، علت مرگ وی خشونت‌هاى خانوادگی بوده است. باشندگان محل می‌گویند، روابط خانواده‌ی دختر با خسرش خوب نبوده و بعد از عروسى، خسر وى عروس خود را اجازه نمی‌داد‌ ‌خانه‌ی پدرش برود.

حاجی ظاهر، از باشندگان و همسايه‌‌ی زن به قتل رسیده به پژواک گفته است، چند‌بار به خاطر حل اين‌ جنجال پيش خسر زن رفته‌، اما تقاضایش رد شده است. حاجی قدير، ملا امام مسجد قريه نيز خسر زن را متهم به قتل کرده و می‌گوید، بزرگان قوم برای حل منازعه چند‌بار به خانه‌ی خسر این زن رفتند، اما او هیچ اعتنایی نکرد.

اما خسر زن به قتل رسیده این ادعا را رد کرده‌ و می‌گوید، زن پسرش سکته کرده است. نور حبيب گل‌بهاری، فرمانده پولیس سرپل گفته است، تحقیقات در مورد قتل این زن آغاز شده است. این در حالی است که به روز شنبه هفته‌ی جاری مسئولان رياست امور زنان سرپل گفته بودند، خشونت علیه زنان در این ولایت نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *