فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان

شاهین آسمایی قهرمان فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان شد

اطلاعات روز: فینال فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان از ساعت ۶:۰۰ شام امروز (جمعه، ۲۵ میزان) در ورزشگاه فدراسیون فوتبال افغانستان برگزار شد. در این رقابت شاهین آسمایی با پیروزی یک بر صفر در برابر سیمرغ البرز به مقام قهرمانی دست یافت.

گل شاهین آسمایی را فردین حکیمی در دقیقه‌ی بیستم بازی به ثمر رساند. شاهین با این پیروزی برای پنجمین بار به مقام قهرمانی دست یافت.

در مقابل، تیم سیمرغ البرز تا کنون قهرمانی در کارنامه‌اش ندارد و در نُه فصل لیگ برتر فوتبال افغانستان، سه بار نایب قهرمان شده است.

فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان در سوم میزان با نخستین دیدار تیم‌های طوفان هریرود و اباسین سپی در کابل آغاز شد. طوفان هریرود که در فصل هشتم قهرمان شده بود، امسال نتوانست به فینال مسابقات راه یابد.

در رقابت‌های فصل نهم لیگ برتر فوتبال افغانستان، هشت تیم از هشت حوزه‌ی کشور اشتراک کرده بودند. شاهین آسمایی از حوزه‌ی مرکز و سیمرغ البرز از حوزه‌ی شمال‌غرب کشور نمایندگی می‌کردند.

شماری از مقام‌های ارشد دولتی از جمله امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری،‌ عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی و میررحمان رحمانی رییس مجلس نمایندگان مسابقات فینال را از نزدیک تماشاه می‌کردند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *