اسرای چهارساله

کشته‌شدن یک کودک چهار ساله در کابل؛ متهم هنوز بازداشت نشده است

چهار روز پس از قتل یک کودک چهار ساله در تیراندازی یک سرباز وزارت دفاع ملی در مربوطات حوزه‌ی یازدهم پولیس شهر کابل، منابع امنیتی می‌گوید که هنوز این فرد بازداشت نشده است.

این منبع که نخواست نامش در خبر ذکر شود امروز (شنبه، ۲۴ عقرب) به روزنامه اطلاعات روز گفت که این فرد شناسایی شده و از محافظان اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی است. او تأکید کرد که هم‌اکنون فرد مظنون متواری است.

به گفته‌ی منبع امنیتی، چهار روز پیش (سه‌شنبه، ۲۰ عقرب) این فرد به همراه یک دوستش در حالت «نشئه» در ساحه‌ی «پروژه‌ی جدید خیرخانه»، از مربوطات حوزه‌ی یازدهم پولیس کابل دست به تیراندازی زده‌‌اند و در نتیجه‌ی این تیراندازی‌ها یک دختر چهار ساله کشته شده است.

در همین حال، گل‌آجان بهادری، پدر این دختر در صحبت با روزنامه اطلاعات روز می‌گوید که دختر او در این تیراندازی کشته شده است. او از دخترش به نام «اسرا» نام برده، گفت: «با دخترم به طرف سلمانی می‌رفتیم. در سرک ۱۰ پروژه‌ی جدید خیرخانه چهار نفر دست به تیراندازی زده بودند. ما از محل کمی دور شدیم و ناگهان یک گلوله به سر دخترم اصابت کرد.»

آقای بهادری افزود که دخترش در مسیر شفاخانه جان داده است.

او از این محافظ سرپرست وزارت دفاع ملی به نام «شفا» نام برده و گفت که او علیه این سرباز و سایر دوستانش در حوزه‌ی یازدهم پولیس شکایت درج کرده است. گل‌آجان بهادری تأکید کرد که تاکنون افراد مظنون بازداشت نشده‌اند.

روزنامه اطلاعات اما با تلاش‌های مکرر موفق به دریافت پاسخ وزارت دفاع ملی در این مورد نشد.