ونگر هم‌چنان اميدوار به جذب بازی‌کنان بزرگ

سرمربي آرسنال با وجود نزديک شدن به آغاز فصل جديد ليگ برتر انگليس هم‌چنان به جذب بازی‌کنان بزرگ اميدوار است. آرسنال بيش از يک‌دهه است که هيچ‌عنوان قهرماني را به دست نياورده است. سران اين باشگاه متمول لندني قصد دارند در فصل جديد به ناکامي چند‌سال اخير خود پايان دهند و بار ديگر به قدرت نخست فوتبال جزيره تبديل شوند. آن‌ها براي جذب ستاره‌هاي بزرگ در فصل جابجايي 70 ميليون پوند در نظر گرفته اند با اين حال هنوز هيچ‌ستاره‌ی بزرگي را جذب نکرده‌اند.

سرمربي توپچي‌هاي لندن که هنوز اميد خود را براي جذب ستاره‌هاي بزرگ از دست نداده است، گفت: تا پايان فصل جابه‌جايي 18 روز ديگر فرصت داريم. براي تقويت تيم و جذب چهره‌هاي جديد تلاش خواهيم کرد و لحظه‌اي دست از تفکر برنخواهيم داشت. همه از تيم‌هاي چون آرسنال، منچستر يونايتد و چلسي انتظار دارند که در فصل جابه‌جايي چهره‌هاي بزرگي را جذب کنند. اين باشگاه‌ها در شرايط مشابهي قرار دارند. هنوز نتوانسته‌ايم انتظارات هواداران را برآورده کنيم و چهره‌هاي را که مي خواسيم جذب کنيم. اميدوارم که در روزهاي باقي مانده به آن‌چه که مي خواهيم برسيم.

لویيس سوارس مهاجم یوگوایي ليورپول و لویيس گوستاوو‌هافبک برازيلي بايرن مونيخ از چهره‌هاي مورد علاقه‌ی آرسن ونگر به شمار مي‌آيند. با اين حال هنوز اين مربي فرانسه‌اي موفق نشده است که اين دو بازی‌کن را جذب کند. با توجه به اصرار ليورپول به ماندن سوارس در آنفيلد بعيد به نظر مي رسد که او به جمع توپچي‌ها بپيوندد اما احتمال پيوستن گوستاوو به توپچي‌ها زياد است چرا که بايرن در خط‌هافبک بازی‌کنان زيادي را در اختيار دارد.

آرسنال در نخستين بازي خود در فصل جديد ليگ برتر انگليس فردا (شنبه) در ورزش‌گاه امارات به مصاف آستون ويلا مي‌رود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *