جدايي لویيز از چلسي غيرممکن است

آقاي خاص همه مشتريان مدافع برازيلي‌اش به خصوص بارسلونا را با اعلام اينکه اين بازی‌کن فروشي نيست، نااميد کرد. ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي در گفت‌وگو با سايت BT Sport تاکيد کرد هیچ‌شانسي براي داويد لویيز جهت ترک آبي‌پوشان لندن وجود ندارد. پس از ناکام ماندن کاتالان‌ها در جذب تياگو سيلوا از پاري‌سن‌ژرمن، مدافع برزيلي چلسي به گزينه‌ی نخست قهرمان فصل گذشته لاليگا براي تقويت خط دفاعي اين تيم تبديل شده است اما مورينيو حاضر به فروش او نيست.

به نقل از تسنيم، مورينيو با تأکيد بر اين که از عمل‌کرد داويد لویيز راضي است و اين که او يکي از مهره‌هاي کليدي برنامه‌هاي چلسي در فصل آينده است، اظهار داشت: لویيز بازی‌کني است که ما مي‌خواهيم او را حفظ کنيم و علاوه بر اين 4 سال تا پايان قراردادش هم باقي مانده است. آقاي خاص افزود: ما به سبک بازي لویيز علاقه‌مند هستيم. او بازی‌کن مهمي است و چلسي به هیچ‌قيمتي او را نخواهد فروخت.

با وجود آن که لویيز 11 ماه پيش قرارداد خود با چلسي را براي 4 سال ديگر تمديد کرد، شايعاتي مطرح شده مبني بر اين که او خواهان پيوستن به بارسلونا است. مورينيو در اين خصوص نيز تصريح کرد: نمي‌دانم که آيا او چنين حرفي زده است يا نه. چيزي که من با اطمينان مي‌توانم بگويم اين است که او چلسي را ترک نخواهد کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *