ronaldo

رونالدو: مورينيو ارزشش را ندارد

مهاجم تيم ملي فوتبال پرتگال با بيان اين که «مورينيو ارزشش را ندارد»، از پاسخ دادن به سوال خبرنگاري در مورد اين مربي خودداري کرد. تيم ملي فوتبال پرتگال بامداد روز ‌پنج‌شنبه‌ در ديداري دوستانه ميزبان تيم ملي هالند بود که اين بازي در نهايت با گل ديرهنگام کريستيانو رونالدو در دقيقه‌ی 87 با نتيجه‌ی تساوي يک بر يک به اتمام رسيد. پس از اتمام اين ديدار خبرنگاران از مهاجم 28 ساله پرتگال در خصوص اتفاقاتي که بين او و ژوزه مورينيو پيش آمده پرسش‌هايي را مطرح کردند که رونالدو ترجيح داد پاسخي به آن‌ها ندهد.

سرمربي پيشين ریال‌مادريد اخيرا در اظهاراتي جنجالي با کنايه به کريستيانو رونالدو عنوان کرد، در ابتداي دوران حرفه‌‌ي مربي‌گري‌اش مربي رونالدوي واقعي (رونالدوي برازيلي) بوده است.

رونالدو پس از اتمام اين ديدار در پاسخ به پرسش روزنامه‌ی «اوژوگو»ي پرتگال که در مورد آقاي خاص مطرح شد، گفت: ترجيح مي‌دهم در مورد آن فرد (مورينيو) صحبت نکنم؛ چون ارزشش را ندارد. عذرخواهي مرا بپذيريد، ولي در مورد اين شخص حرفي براي گفتن ندارم. سوپر استار کهکشاني‌ها با تمجيد از کارلو آنچلوتي گفت: روش کار آنچلوتي را دوست دارم. او مربي بزرگ و انساني فوق‌العاده است. رونالدو در خصوص گول‌زني‌اش به چلسي در جام قهرمانان بين‌المللي گينس اظهار داشت: از گول‌زني به هر‌تيمي لذت مي‌برم و هم‌واره تلاش خود را براي تحقق اين مهم به کار خواهم بست.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *