ساتنمن جاوید

سرپرست فرماندهی پولیس «ده‌یک» غزنی در درگیری با طالبان کشته شد

منابع محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که «ساتنمن» جاوید، سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی ده‌یک این ولایت در درگیری با جنگ‌جویان گروه طالبان کشته شده است.

واحدالله جمعه‌زاده، سخن‌گوی والی غزنی به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد شب گذشته (چهارشنبه، ۱ ثور) در مربوطات ولسوالی ده‌یک رخ داده است.

آقای جمعه‌زاده جزئیاتی بیشتر در این مورد ارایه نکرد، اما گفت که در جریان این درگیری به جنگ‌جویان طالبان نیز تلفات وارد شده است.

این درحالی است که صبح امروز هاشم‌خان خلجی، آمر حوزه‌ی اول امنیتی شهر غزنی در درگیری با جنگ‌جویان گروه طالبان در ساحه‌ی «آرزو»، از مربوطات حوزه‌ی سوم امنیتی شهر غزنی زخمی شده است.

همچنان یک انفجار نیز در ساحه‌ی «زیارتگاه بهلول صاحب» در مربوطات حوزه‌ی اول امنیتی صبح امروز به وقوع پیوسته است. در این رویداد یک غیرنظامی زخمی شده است.

از سویی هم، قول اردوی ۲۰۳ تندر و دفتر مطبوعاتی والی غزنی با نشر خبرنامه‌هایی گفته‌اند که در نتیجه‌ی کمین و حملات نیروهای دولتی در ولسوالی‌های گیلان، اندر، قره‌باغ و شهر غزنی، ۳۲ جنگ‌جوی طالبان کشته و ۲۶ جنگ‌جوی دیگر این گروه زخمی شده‌اند.

گروه طالبان هنوز در این موارد چیزی نگفته است.

ولایت غزنی در جنوب‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن است که جنگ‌جویان گروه طالبان در بیشتر نقاط این ولایت حضور و فعالیت گسترده دارند. این گروه اخیرا به حملاتِ‌‌شان در بخش‌هایی از شهر غزنی و ولسوالی‌های قره‌باغ، مقر، ده‌یک، آب‌بند و گیلان این ولایت شدت بخشیده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *