راسل متهم به فساد مالي جديد

روزنامه‌ی «او استادو» برازيل در گزارشي رييس باشگاه بارسلونا را به فساد مالي متهم کرد. فدراسيون فوتبال برازیل فاش کرد که بخشي از سود بازی‌هاي دوستانه‌ی اين تيم در سال‌هاي 2006 تا 2010 به حساب ساندرو راسل، رييس باشگاه بارسلونا واريز شده است.

روزنامه‌ی او استادوی برازیل فاش کرد: ريکاردو تکسيرا رييس فدراسيون فوتبال برازیل براي به جيب زدن سود بازی‌هاي دوستانه دست به دامن راسل شد. او براي فرار از اتهام به فساد و اختلاس و ثروت‌مند شدن بي‌رويه، سود بازی‌هاي دوستانه را به حساب شرکت راسل منتقل کرد تا بعدها بتواند اين پول را به‌راحتي از حساب او خارج کند. چنان‌چه اين اتهام راسل اثبات شود، او در معرض حبس 8 ساله قرار مي‌گيرد.

در ادامه‌ی گزارش روزنامه‌ی او استادو آمده است: برازیل در اين شش سال اخير سود زيادي را از بازی‌هاي دوستانه به دست آورده؛ چنان‌که حداقل در هر‌بازي يک ميليون دالر به جيب زده است. مبلغ 10.9 ميليون دالر که بخشي از سود 24 بازي دوستانه‌ی برازیل در اين چند‌سال اخير است، به حساب شرکت (SBF) آمريکا که رياست آن را آلکساندر فيليو برعهده دارد، وارد شده است. آلساندرو فيليو نام رسمي راسل است و در برازیل به اين نام شناخته مي شود.

اين براي نخستين بار نيست که راسل در برازیل به فساد مالي متهم مي‌شود. پيش از اين او در سال 2008 به دريافت سود غيرقانوني از ديدار دوستانه‌ی برازیل برابر پرتگال متهم شد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *