آلونسو: قلبم هميشه به سه تيم تعلق دارد

هافبک ریال‌مادريد فاش کرد که قلبش هميشه به سه تيمي که در آن‌ها حضور داشته تعلق خواهد داشت. روزنامه‌ی اسپانيايي «ال موندو» گفت‌و‌گويي با ژابي آلونسو منتشر کرد که بازي‌کن اهل باسک درباره‌ی مسایل روزمره و اتفاقات ریال مادريد صحبت کرد.

آلونسو در خصوص روابطش با آنچلوتي اظهار داشت: اولين چيزي که او به من گفت اين بود که «تو به من يک قهرماني در اروپا بدهکاري». وي درباره‌ی زمان مورينيو در اين تيم نيز گفت: او به کساني که از همه چيز شان براي کار مايه‌ مي‌‌گذاشتند، احترام مي‌گذاشت. پدر من يک مربي بود و به مربي‌ها احترام مي‌گذارم. هدايت 25 بازي‌کن کار آساني نيست.

بازي‌کن متولد تولوز ادامه داد: هيرو چيزهاي زيادي درباره‌ی اين که چطور يک کاپيتان باشم، به من ياد داد. از ردوندو نيز چيزهاي زيادي آموختم. آن‌ها بازي‌کناني هستند که افتخارات اروپايي کسب کردند؛ بازي‌کناني که براي همه‌چيز رقابت مي‌کردند و مهم نبود که در چه مرحله‌اي از رقابت‌ها باشند. هافبک ریال مادريد در خصوص رويارويي تيمش مقابل بارسلونا خاطرنشان کرد: جايگاه من در زمين به اين معنا است که مقابل ژاوي و مسي بازي خواهم کرد.

آلونسو گفت: يک هوادار واقعي مادريد هستم. وقتي يک حرفه‌اي بودم، قراردادم را امضا کردم و به‌زودي يکي از حاميان اصلي تيم تبديل مي‌شويد. براي سه باشگاه ويژه‌ بازي کرده‌ام: ریال سوسيه‌داد، ليورپول و مادريد. قلب من هميشه به آن‌ها تعلق دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *