لواندوفسکي: وقتي گول نزني، کار مشکل مي‌شود

آقاي گول بوندس‌ليگا پس از ناکامي مقابل دانيل داوري گفت: وقتي نتواني ابتداي بازي گول بزني، کارت به مشکل برمي‌خورد. شب گذشته در آخرين سري از مسابقات هفته‌ی دوم رقابت‌هاي دسته اول بوندس‌ليگاي آلمان ‌(2014-2013) روبرت لواندوفسکي مثل هميشه تلاش زيادي براي فرو ريختن دروازه‌ی حريف داشت؛ اما در اين ديدار برابر اينتراخت برانشوايگ مقابل دانيال داوري، دروازه‌بان ايراني ناکام ماند.

وي پس از برد دو بر يک تيمش اظهار داشت: برانشوايگ آرايش خيلي خوبي در عمق داشت. زماني که تيمي نتواند بلافاصله پس از شروع بازي گولي بزند، بديهي است مقابل چنين حريف سراسر دفاعي کارش به مشکل مي‌خورد. مهاجم لهستاني که فصل قبل با 25 گول زده عنوان برترين گول‌زن ليگ ژرمن‌ها را کسب کرد،‌ افزود: در پايان عمل‌کرد‌مان خوب بود. پرحوصله منتظر استفاده از فرصت‌هاي مان بوديم. بديهي است که در بازي‌هاي بعدي بايد بهتر از فرصت‌هاي گول استفاده کنيم.

در اين ديدار که در حضور 80200 هزار تماشاگر در ورزش‌گاه زيگنال ايدونا‌پارک انجام گرفت، هوفمان در دقيقه‌ی 75 روي پاس هوملس و رويس در دقيقه‌ی 86 از روي نقطه‌ی پنالتي براي دورتموند گول‌زني کرده و از دانيال داوري، سنگربان ايراني گذشتند. تک گول برانشوايگي‌ها را کراتس در دقيقه‌ی 89 با ضربه‌ی سر به ثمر رساند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *