سیستم مراسلات الکترونیکی در وزارت تحصیلات عالی افتتاح شد

وزارت تحصیلات عالی کشور می‌گوید که سیستم مراسلات الکترونیکی در این وزارت افتتاح شده است.

وزارت تحصیلات عالی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این سیستم قبل از چاشت امروز (پنج‌شنبه، ۱۴ اسد) توسط عباس بصیر، وزیر این وزارت افتتاح شده است.

به نقل از خبرنامه، آقای بصیر در مراسم افتتاح سیستم مراسلات الکترونیکی در وزارت تحصیلات عالی، گفته است که استفاده از این سیستم برای این وزارت و واحدهای مربوط آن الزامی است.

او افزوده است که باید تمامی مسئولان در این وزارت با کارگیری از این سیستم نقش خود را در تأمین سرعت، شفافیت و ایجاد سهولیت در روند عرضه‌ی خدمات اداری ایفا کنند.

وزیر تحصیلات عالی کشور تأکید کرده است: «وسایل و تجهیزات لازم را درخدمت تمامی ادارات قرار می دهیم؛ در صورت عدم استفاده از سیستم مراسلات الکترونیکی [در وزارت تحصیلات عالی] مطابق طرزالعمل بازخواست خواهیم کرد.»

در همین حال، شکریه جمال، رییس تکنالوژی معلومات وزارت تحصیلات عالی گفته است که در این سیستم، برای کاربران، ایمیل‌های با عناوین موقف‌های رسمی و امضاهای دیجیتالی ساخته می‌شود. او تأکید کرده است که تمامی رییسان، آمران و مدیران عمومی مکلف به استفاده از این «روش نوین نامه‌نگاری برقی» در وزارت تحصیلات عالی و واحدهای متعلق به آن اند.