رويس: برانشوايگ 11 نفره دفاع مي‌کرد

زننده‌ی گول حساس 3 امتيازي بورسيادورتموند به برانشوايگ گفت: با کسب برد 2 بر يک در واقع مزد صبر و تحمل خود را گرفتيم. شب گذشته در آخرين سري از مسابقات هفته‌ی دوم رقابت‌هاي بوندس‌ليگا آلمان، دورتموندي‌ها در ورزش‌گاه خانگي خود«زيگنال ايدوناپارک»‌ با دو گول دقايق پاياني توانستند مقاومت اينتراختي‌ها را درهم شکسته و از مانعي همچون دانيال داوري (دروازه‌بان ايراني برانشوايگ) عبور کنند.

براي اين منظور مارکو رويس، بازي‌کن برتر سال گذشته‌ی فوتبال جرمن‌ها در جريان بازي نتوانست درواز‌ه‌ی ميهمان را فروريزد، بلکه در دقيقه‌ی 86 از روي نقطه‌ی پنالتي گول‌زني کرد که باعث کسب برد 2 بر يک شد و هر‌سه امتياز ارزش‌مند را به حساب ميزبان واريز کرد.

وي که از دقيقه‌ی 60 به جاي بلاژکوفسکي به زمين آمد، به خبرنگاران اظهار داشت: قبل از آن که بازي شروع شود، مي‌دانستيم در بوندس‌ليگا حريفي راحت و آسان وجود ندارد. ديديد که هفته‌ی اول همين وردربرمن نيز مقابل برانشوايگي‌ها خيلي به مشکل خورد. وقتي تيم مقابل‌ تان 11 نفره در محوطه‌ی جريمه‌ی ‌شان جمع مي‌شوند، سخت مي‌تواني روزنه‌اي پيدا کني. وي ادامه داد: در اين شرايط آدم بايد پرحوصله باشد. هم‌چنين با هدف و سريع بازي کند. کارهاي که مقابل اينتراخت در بازي امروز انجام داديم.

در اين مصاف که در حضور 80200 تماشاگر در ورزش‌گاه زيگنال ايدوناپارک انجام گرفت، يوناس هوفمان، زننده‌ی گول نخست دورتموندي‌ها در دقيقه‌ی 75 بود. ضمن آن که تک‌گول برانشوايگي‌ها را کراتس دقيقه‌ی 89 با ضربه‌ی سر به ثمر رساند.

رويس افزود: فکر مي‌کنم در اين بازي و مقابل برانشوايگ،‌ در اصل مزد صبر و تحمل خود را خوب گرفتيم. در اين ديدار که در حضور 80200 هزار تماشاگر در ورزش‌گاه زيگنال ايدونا‌پارک انجام گرفت، هوفمان در دقيقه‌ی 75 روي پاس هوملس و رويس در دقيقه‌ی 86 از روي نقطه پنالتي براي دورتموند گول‌زني کرده و از دانيال داوري، سنگربان ايراني گذشتند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *