وياس بواس: پيش‌بيني‌هايم درست از آب درنيامد

سرمربي پرتگالي تاتنهام تأکيد کرد، در رويارويي با حريف لندني برخي از پيش‌بيني‌هايش درست از آب درنيامده است. تاتنهام در ديدار هفته‌ی نخست خود در ليگ برتر انگليس با کريستال پالاس تازه صعود کرده روبه‌رو شد و در پايان موفق شد با حساب يک بر صفر اين تيم را شکست دهد. تنها گول اين ديدار را روبرتو سولدادو در دقيقه‌ی 50 از روي نقطه‌ی پنالتي وارد دروازه‌ی حريف کرد.

آندره وياس بواس پس از اين ديدار اعلام کرد که تيمش با شايستگي توانسته سه امتياز اين ديدار را از آن خود کند. او هم‌چنين بر اين باور است که تيمش فرصت‌هاي زيادي را هم از دست داده، ولي در مجموع نمايش خوبي مقابل حريف لندني خود داشته است. «پيش از اين ديدار به همه‌ی بازي‌کنانم گفتم، شايد ديدار بسيار سختي پيش رو داشته باشيم؛ زيرا در رويارويي با چنين تيم‌هايي ممکن است به خاطر برخي فاکتورهاي پيش‌بيني نشده غافل‌گير شويم. يان هالووي (سرمربي کريستال پالاس) تيمش را خيلي خوب سازمان‌دهي کرده بود. او سه بازي‌کن را پشت سر مهاجم تيمش قرار داده بود که به هيچ‌وجه انتظار اين کار را نداشتيم. برخي از پيش بيني‌هايي که در مورد حريف انجام داده بوديم، درست از آب درنيامدند، که همين موضوع موجب شد کار مان سخت شود».

سرمربي پيشين چلسي و پورتو در ادامه گفت: فرصت‌هاي خيلي خوبي را در اين ديدار از دست داديم. مي‌توانستيم گول‌هاي بيش‌تري بزنيم، ولي موفق عمل نکرديم. در کل معتقدم رسيدن به پيروزي و به دست آوردن سه امتياز شايسته‌ی ما بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *