مورينيو: صحبت درباره‌ی وين روني غيراخلاقي است

سرمربي چلسي پس از پيروزي تيمش در هفته‌ی نخست ليگ برتر گفت، دوست ندارد نامي از وين روني در نشست خبري بياورد. چلسي در نخستين بازي فصل خود در ليگ برتر موفق شد با دو گول هال‌سيتي را شکست دهد.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پس از پيروزي تيمش گفت: پيروزي شيريني را کسب کرديم. بي‌شک مستحق پيروزي در اين ديدار بوديم. نيمه‌ی نخست فوق‌العاده‌ خوب بوديم و توانستيم بازي باکيفيتي را ارائه دهيم. از عمل‌کرد تيمم در اين نيمه کاملا راضي هستم. با اين حال در نيمه‌ی دوم مثل نيمه‌ی نخست نبوديم و اين هم طبيعي بود؛ زيرا تيم ما اردوي پيش فصل طولاني داشت و بازي‌کنان هنوز خسته بودند. از عمل‌کرد تيمم در اين ديدار کاملا راضي هستم. در اين ديدار کيفيت بالاي بازي خود مان را نشان داديم. فکر مي‌کنم تيمم در طول 90 دقيقه‌ به طور کامل توپ و ميدان را در اختيار داشت.

آقاي خاص درباره‌ی حمايت از خود گفت: اين حمايت‌ها را هيچ‌وقت فراموش نمي‌کنم. هميشه گفته‌ام هواداران چلسي در قلب من هستند؛ اما از هواداران مي‌خواهم به جاي تشويق من، بازي‌کنان را تشويق کنند. نياز دارم تا هواداران تيمم را حمايت کنند و در طول بازي اسم بازي‌کنان تيم را صدا بزنند. از بازگشت من به چلسي زمان زيادي مي‌گذرد و به نظرم استقبال هواداران از من کافي است. مي‌دانم که هواداران چلسي مرا دوست دارند. اکنون زمان من است که براي آن‌ها و تيم کار کنم.

ژوزه مورينيو در پاسخ خبرنگاري درباره‌ی به خدمت گرفتن وين روني، مهاجم ناراضي منچستريونايتد گفت: در حال حاضر هر‌مهاجمي تيم دارد و متعلق به تيمي است. فکر مي‌کنم نام بردن از بازي‌کني که متعلق به باشگاه ديگري است، غيراخلاقي باشد. اگر بخواهيم پيش‌نهادي به وين روني بدهيم، به طور رسمي اين کار را خواهيم کرد و به هيچ‌وجه با باشگاه و بازي‌کنان مورد نظر مان صحبت نخواهيم کرد. تيم ما مثل خيلي‌ از باشگاه‌ها نيست که در فصل نقل ‌و انتقالات بخواهيم فشار زيادي روي بازي‌کن مورد نظر بياوريم تا او را تحت تأثير قرار دهيم. ما مستقيما به باشگاه پيش‌نهاد خواهيم داد و تا روز پاياني فصل نقل ‌و انتقالات تابستاني نيز اين کار را خواهيم کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *