انفجار در شهر کابل چهار زخمی بر جای گذاشت

شفاخانه‌ی ایمرجنسی در کابل تأیید می‌کند که چهار نفر در نتیجه‌ی انفجار ماین در «چهارراهی سلیم کاروان» شهر کابل زخمی شده‌اند.

شفاخانه‌ی ایمرجنسی در تویتی گفته است که این زخمیان از محل انفجار صبح امروز (پنج‌شنبه، ۱۱ قوس) در چهارراهی سلیم کاروان در حوزه‌ی چهارم امنیتی شهر کابل به این شفاخانه منتقل شده‌اند.

این شفاخانه گفته است که در میان زخمیان یک کودک نیز شامل است.

براساس اعلام شفاخانه‌ی ایمرجنسی، این رویداد ناشی از انفجار ماین مقناطیسی بوده است.

مبین، سخن‌گوی فرماندهی امنیه‌ی طالبان در کابل اما به روزنامه اطلاعات روز گفت که این رویداد ناشی از انفجار ماین کنارجاده‌ای بوده است. او مدعی شد که در این انفجار به کسی آسیب نرسیده است.

سعید خوستی، سخن‌گوی وزارت داخله‌ی طالبان اما گفته است که این رویداد ناشی از انفجار یک حلقه ماین جاسازی‌شده در یک گلدان بوده است. او نیز مدعی شده است که این انفجار تلفاتی در پی نداشته است.

هنوز مسئولیت این رویداد را شخص و یا گروهی به عهده نگرفته است.

دو روز پیش نیز شهر کابل شاهد یک انفجار بود. در این انفجار که نیروهای گروه طالبان هدف قرار داده شده بود، پنج نفر به‌شمول نیروهای این گروه زخمی شدند. طالبان در آن زمان هم گفته بودند که در این انفجار به کسی آسیب نرسیده است.

مسئولیت این انفجار را هم شخص و یا گروهی به عهده نگرفت.

در هفته‌های اخیر انفجار در شهر کابل به‌صورت نگران‌کننده افزایش یافته است. مسئولیت بیشتر این انفجارها را گروه داعش به عهده گرفته است.