ادعای «جبهه مقاومت»: در دو حمله جداگانه در پنجشیر ۱۸ طالب کشته شده‌اند

«جبهه مقاومت ملی» ادعا کرده است که در دو حمله‌ی جداگانه نیروهای این جبهه در ولایت پنجشیر، دست‌کم ۱۸ نیروی طالبان کشته و شماری دیگر زخمی شده‌اند.

صبغت‌الله احمدی، سخن‌گوی «جبهه مقاومت ملی» امروز (پنج‌شنبه، ۲۲ ثور) در صفحه‌ی فیسبوک خود نوشته است که این حملات در ولسوالی‌های شُتل و رُخه‌ی ولایت پنجشیر انجام شده است.

احمدی نوشته است که در حمله‌ی نیروهای «جبهه مقاومت» بر نیروهای طالبان در روستای «روی دره‌ی» ولسوالی شُتل، هفت نیروهای این گروه کشته شده‌اند.

او همچنین نوشته است که در حمله‌ی دیگر بر نیروهای طالبان در منطقه‌ی «سید قول» ولسوالی رُخه، ۱۱ نیروی این گروه کشته و شماری دیگرشان زخمی شده‌اند.

احمدی در مورد تلفات اعضای «جبهه مقاومت» چیزی نگفته است.

طالبان نیز تا کنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

این درحالی است که در روزهای اخیر درگیری میان نیروهای «جبهه مقاومت» و طالبان در بخش‌های مختلف ولایت پنجشیر شدت گرفته است.

طالبان ادعا دارند که ده‌ها عضو «جبهه مقاومت» به این گروه تسلیم شده‌اند. «جبهه مقاومت» اما گفته است که طالبان غیرنظامیان را زیر نام «اعضای جبهه مقاومت» اسیر گرفته و شماری را کشته‌اند.

در بخش‌هایی از ولایت بغلان و تخار نیز گزارش‌هایی از درگیری طالبان با «جبهه مقاومت» گزارش شده است. طالبان در این دو ولایت نیز به قتل، شکنجه و بازداشت غیرنظامیان متهم شده‌اند؛ اتهامی که از سوی این گروه رد شده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *