سیمئونه: قهرمانی در سوپرکاپ برای بارسا مهم تر است

دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری اش در آستانه بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا و مصاف با بارسا در ورزشگاه بیسنته کالدرون شهر مادرید شرکت کرده و در مورد این بازی حساس به صحبت پرداخته است.

سیمئونه گفته: “بارسلونا مدعی قهرمانی در سوپرکاپ است. بارسا بهترین تیم دنیاست و بهترین بازیکن دنیا که مسی است را در اختیار دارد و دیگر بازیکن خوب دنیا را به خدمت گرفته اند و ژاوی و اینیستا و الکسیس را هم دارند. فتح این جام برای بارسلونا مهم تر از ماست. چون آنها اجبار قهرمانی را حس می کنند”.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در ادامه صحبت هایش گفته: “بارسلونا به نحوی بازی می کند که کسانی که فوتبال را دوست دارند از تماشای مسابقات لذت می برند. البته ما هم سلاح های خودمان را داریم. حالا بارسا بیش از پیش از گوشه‌ها بازی می کند و تلاش می کنند که با تحت فشار گذاشتن تیم حریف، آنها را غرق کنند. ما باید به دنبال راهکارهای مناسبی برای مهار بارسا باشیم”.

سیمئونه درمورد نبرد برسر فتح سوپرکاپ اسپانیا گفته: “فینال یکی است. بازیهای رفت و برگشت 180 دقیقه هستند و باید از این زمان طولانی 180 دقیقه ای بهره ببریم تا بتوانیم برتری مان را ثابت کنیم”.

سیمئونه در مورد رئال مادرید و بارسلونا و مبارزه با این دوتیم بزرگ گفته: “خیلی بعید است که دو تیم بزرگ اسپانیا فصل بدی را پشت سربگذارند.»”.

او گفته: “در بازی با سویا، آنها 63% مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی ما شوت به دروازه های بیشتری زدیم و کرنرها و گلهای بیشتری داشتیم. ما به خاطر سبک بازی بازیکنان‌مان در بازی با سویا، مالکیت کمتری بربازی داشتیم ولی به پیروزی رسیدیم”.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *