یونایتد مشتری جدید ساموئل اتوئو

خوزه مورینیو حالا تنها کسی نیست که منتظر پیوستن ساموئل اتوئو به لیگ برتر است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت، سران باشگاه منچستریونایتد آماده‌اند تا برای به خدمت گرفتن ساموئل اتوئو دست به‌کار شوند. آنها حالا عزم خود را برای خریداری این ستاره کامرونی جزم کرده‌اند و قرار است که تا چند روز دیگر با مدیربرنامه‌های اتوئو برسرمیز مذاکره بنشینند.

اتوئو در حال حاضر در باشگاه آنژی ماخاچ قلعه توپ می زند و رقم بالای دستمزدهای بازیکنان این تیم، سران این باشگاه روسی را برآن داشته تا به فکر فروش برخی از ستاره های‌شان بیافتند.

دراین میان و از چند هفته پیش سران باشگاه چلسی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن اتوئو ابراز کردندو خوزه مورینیو سرمربی اسبق اتوئو در اینتر تمایل زیادی دارد تا ستاره سابقش را، بار دیگر به خدمت گرفته و این بار در استمفورد بریج او را هدایت کند. اما حالا به نظر می‌رسد که او در این مسیر کار آسانی نخواهد داشت. چرا که سران یونایتد هم برای جذب او ابراز تمایل کرده اند و طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت، در صورت جدایی رونی از یونایتد، سران این باشگاه تا قبل از اتمام بازار نقل و انتقالات تابستانی، اتوئو را به عنوان جانشین این ستاره انگلیسی به خدمت خواهند گرفت.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *