اشمايکل : روني نگفته از يونايتد مي‌رود

دروازه‌بان پيشين منچستريونايتد تاکيد کرده با وين روني حرف زده ولي او هيچ‌وقت نگفته که اين تيم را ترک خواهد کرد.

در حالي که خوزه مورينيو باز هم اعلام کرده به دنبال امضاي قرارداد با وين روني است ولي پيتر اشمايکل بر اين باور است که تمام تلاش‌هاي سرمربي پرتگالي بيهوده هستند.

اشمايکل که در قهرماني منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا به عنوان کاپيتان اين تيم جام را بالاي سر برده فاش کرده، خودش از زبان روني شنيده که او هيچ درخواستي براي خروج از باشگاه ارایه نکرده است: “مي‌دانم که الکس فرگوسن پيش‌تر اعلام کرده بود وين روني درخواست خروج از باشگاه را به سران اين تيم ارایه کرده است ولي خودم با روني صحبت کردم. او به من گفت هيچ درخواستي براي رفتن از باشگاه نداشته است. او نگفته که به چلسي، آرسنال يا باشگاه ديگري خواهد رفت. اميدوارم روني در ديدار روز دوشنبه مقابل چلسي به ميدان برود. اين موضوع همه شايعه‌ها را از بين مي‌برد. ديويد مويس هم بارها اعلام کرده روني را به هيچ تيم ديگري واگذار نخواهد کرد. نمي‌دانم وقتي او اين حرف‌ها را مي‌زند چرا هيچکس نمي‌خواهد آنها را بشنود”.

اشمايکل در ادامه عنوان کرده: اگر روني در خط حمله يونايتدها قرار بگيرد مي‌تواند بين 25 تا 30 گل وارد دروازه حريفان کند. اگر در خط مياني قرار بگيرد، مي‌تواند به شکلي بازي کند که جاي خالي پل اسکولز را پر کند. مي‌دانم که همواره دوست دارد در خط حمله بازي کرده و گل بزند ولي تا جايي که مي‌دانم در ترکيب تيم هر کاري از او خواسته شود، انجام مي‌دهد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *