بازداشت شش تن به اتهام جرایم جنایی در کابل

اطلاعات روز: وزارت داخله‌ی کشور از بازداشت شش تن به اتهام جرایم جنایی در کابل خبر داد. در خبرنامه‌ی ارسالی این وزارت به روزنامه‌ی اطلاعات روز‌ آمده است، مأموران پولیس کابل دو تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر از مربوطات حوزه‌ی هفدهم شهر کابل بازداشت کرده‌اند.

این دو تن سید شکور و ابراهیم نام دارند و به روز سه‌شنبه هفته‌‌ی روان، همراه با ۱۰ کیلوگرام مواد مخدر از منطقه‌ی «کاریز میر» در مربوطات حوزه‌‌ی هفدم شهر کابل در جریان تلاشی بازداشت شده‌اند. بر اساس خبرنامه، این افراد مواد مخدر را به گونه‌ی ماهرانه در یک کرولا جاسازی کرده بودند و قصد انتقال آن را به ولایت‌های شمالی کشور داشتند.

در بخش‌ دیگر این خبرنامه آمده است، پولیس کابل چهار تن دیگر را در پیوند به دزدی موتر و اموال منزل از مربوطات حوزه‌های چهارم، پنجم و از ولسوالی پغمان کابل بازداشت کرده است. این افراد در حال حاضر در بازداشت پولیس قرار اند و تحقیقات بیش‌تر از آنان جریان دارد.

از سوی دیگر، پولیس کابل از یک رویداد تروریستی در مربوطات ولسوالی موسهی کابل جلوگیری کرده است. بر اساس خبرنامه‌ی وزارت داخله، پولیس یک ماین جاسازی شده از سوی ترویستان را از منطقه‌ی شادخانه‌ی ولسوالی موسهی کابل کشف کرده است. در پیوند به این قضیه فردی بازداشت نشده، اما تحقیقات پیرامون شناسایی عاملان آن جریان دارد.