گوارديولا: هيچ‌مشکلي با دل‌بوسکه ندارم

سرمربي بايرن‌مونيخ اين شايعه که او به خاطر مصدوم شدن 2 ستاره‌ی اسپانيايي تيمش در اردوي تيم ملي اسپانيا از سرمربي اين تيم ناراحت است را تکذيب کرد. پپ گوارديولا در يک کنفرانس خبري تاکيد کرد در روابط او با ويسنته دل‌بوسکه به خاطر مصدوميت تياگو آلکانتارا و خاوي مارتينس در اردوي تيم ملي اسپانيا براي بازي دوستانه‌ی اخير با اکوادور هيچ‌خللي وارد نشده است.

آلکانتارا و مارتينس به سبب اين مصدوميت نتوانستند باواريايي‌ها را در بازي قبلي‌شان در فصل جديد بوندس‌ليگا هم‌راهي کنند. همين مسئله سبب مطرح شدن شايعاتي در خصوص به وجود آمدن کدورت‌هايي ميان گوارديولا و ويسنته ‌دل‌بوسکه شده است که البته سرمربي اسپانيايي بايرن مونيخ آن‌ها را تکذيب کرد. وي گفت: رابطه من با ويسنته دل‌بوسکه يک رابطه‌ی دوستانه است. ما با هم رابطه‌ی خوبي داريم. براي مشکلات به وجود آمده هم راه حلي پيدا خواهيم کرد.

گواردويلا که تيمش عصر دیروز (شنبه) بايد به مصاف نورنبرگ برود، در ادامه اظهار داشت: حضور مارتينس در بازي با نورنبرگ قطعي نيست، چون او هنوز کاملاً آماده نشده است. تاکيد گوراديولا بر تيره نشدن روابط او با ويسنته دل‌بوسکه پس از آن صورت گرفت که ماتياس سامر، مديرورزشي بايرن مونيخ به‌شدت از فدراسيون فوتبال اسپانيا به خاطر اهمال در مراقبت از ملي‌پوشان اسپانيايي باواريايي‌ها انتقاد کرد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *