کونته: يووه اين فصل هم بخت نخست قهرماني است

سرمربي بانوي‌‌پير معتقد است شاگردانش اين فصل براي کسب سومين اسکودتوي متوالي کار خود را در سري A آغاز مي‌کند. در آستانه‌ی بازي با سامپدوريا و شروع مأموريت يوونتوس براي دفاع از عنوان قهرماني‌اش در فصل جديد، آنتونيو کونته تأکيد کرد 2 قهرماني قبلي شاگردانش آن‌ها را به مدعي اول قهرماني در اين فصل تبديل کرده است.

به گزارش تسنيم، کونته در جمع خبرنگاران گفت: يوونتوس مطمئناً اين فصل هم بخت اول قهرماني در ليگ است. شرايط ما درست مانند فصل گذشته است که در فصل پيش‌تر از آن اسکودتو را برده بوديم. ما در فصل پيش در زمين بازي ثابت کرديم که قوي‌ترين تيم رقابت‌ها هستيم. امسال هم دوباره‌ی بخت نخست قهرماني هستيم و دليلش قهرماني‌هاي 2 فصل گذشته است؛ اما اين بدان معنا نيست که قهرماني ما تضمين شده است.

کونته با اشاره به تغييراتي که در ترکيب ديگر مدعيان سري A ‌صورت گرفته است، به خصوص ناپولي و فيورنتينا که ستاره‌هايي همچون گونسالو هيگواين و ماريو گومز را خريده‌اند، تکرار قهرماني‌هاي 2 فصل گذشته را سخت‌تر دانست و افزود: به نظر من امسال کارمان بسيار سخت خواهد بود، چون تيم‌هاي زيادي براي رسيدن به صدر جدول تلاش مي‌کنند. تيم‌هاي زيادي ترکيب خود را تقويت کرده‌اند و بيش‌تر از يوونتوس براي خريد بازي‌کن پول خرج کرده‌اند.

بازي نخست يوونتوس در فصل جديد مقابل سامپدوريا است، همان تيمی‌‌که فصل گذشته در هر 2 بازي رفت و برگشت بيانکونري را شکست داد. سرمربي بانوي پير که تيمش در اين بازي بايد بدون کلوديو مارکيزيو،‌هافبک ايتاليايي‌ خود به ميدان برود، تصريح کرد: فصل گذشته ما در هر 2 بازي رفت و برگشت برابر سامپدوريا باختيم و به همين خاطر اميدوارم که اين فصل را با شکست دادن اين تيم آغاز کنيم.

يوونتوس دیشب (شنبه) در چارچوب هفته‌ی اول از مسابقات فوتبال سري A باشگاه‌هاي ايتاليا از ساعت 11:15 ميهمان سامپدوريا خواهد بود.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *