مويس: شايد بازي‌کن جديد نخريم

سرمربي منچستريونايتد اعلام کرد ممکن است در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني هيچ‌بازي‌کن جديدي نخرد. منچستريونايتد که به دنبال خريد سسک فابرگاس و تياگو آلکانتارا بود نتوانست آن‌ها را به اولدترافورد بياورد. هم‌چنين پيش‌نهاد آن‌ها براي ماروانه فلاييني و ليتون بينز نيز توسط اورتون رد شد. با توجه به اين که ديويد مويس دوست دارد بازي‌کنان جديدي را به ترکيب اين تيم اضافه کند، ولي در عين حال اعلام کرد ممکن است در نقل و انتقال‌هاي تابستاني نتوانند بازي‌کن جديدي بخرند.

«نياز داريم با چند‌بازي‌کن جديد قرارداد ببنديم ولي فشاري براي اين کار نداريم. مي‌دانم که کدام بخش از تيم بايد تقويت شود. اگر بازي‌کن مورد نظرمان را يافتيم برايمان عالي خواهد بود ولي اگر هم نتوانستيم بازي‌کن جديد بخريم بايد از بازي‌کنان بخواهم که مانند فصل گذشته بازي کنند. شايد هيچ‌بازي‌کن جديدي نخريم». وي افزود: البته برنامه‌ی ما اين است که دو بازي‌کن جديد بخريم. نمي‌خواهم چند بازي‌کن بخرم بلکه فقط بازي‌کناني که احتياج دارم را به تيم مي‌آورم».

گفتني است که تاکنون ويلفرد زاها، مهاجم فصل گذشته کريستال پالاس با 15 ميليون پوند به يونايتدها پيوسته و گيلرمو والرا یوروگوایي نيز ديگر خريدي بوده که در زمان فرگوسن رخ داده است.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *