مورينيو: دلم براي فرگوسن تنگ مي‌شود

سرمربي چلسي پيش از سفر به اولدترافورد اعلام کرد، دلش براي الکس فرگوسن تنگ خواهد شد، ولي تأکيد کرد مويس مربي موفقي خواهد بود. ژوزه مورينيو که بار ديگر هدايت چلسي را به دست گرفته است، اعلام کرد دلش براي روبه‌رو شدن با الکس فرگوسن تنگ خواهد شد. او هم‌چنين براي ديويد مويس، سرمربي جديد يونايتدها آرزوي موفقيت کرد.

«وقتي براي رويارويي با منچستريونايتد به اولدترافورد مي‌روم يک تفاوت با ديدارهاي پيشين خواهد داشت و آن هم نديدن يک دوست است. هم‌واره پيش از ديدار با يونايتد، فرگوسن را مي‌ديدم. پس از ديدار نيز فارغ از نتيجه، بار ديگر با هم ديدار و اوقات خوشي را سپري مي‌کرديم. البته اکنون چنين ارتباطي با ديويد مويس ندارم، ولي در کل رابطه‌ی بدي هم با او ندارم؛ اما مي‌توانيم ارتباط دوستي درست مانند آن‌چه با فرگوسن داشتم را نيز با او آغاز کنم. بدون هيچ‌مشکلي در اين ديدار حضور خواهم يافت. اين رويارويي دو مربي با هم نيست، بلکه تقابل دو باشگاه با هم است. 11 بازي‌کن مقابل 11 بازي‌کن. بازي‌کنان بزرگ مقابل بازي‌کنان بزرگ. ما کار طبيعي خودمان را انجام مي‌دهيم».

مورينيو هم‌چنين اعلام کرد مويس کار سختي براي جانشيني فرگوسن دارد. «چيزهايي وجود دارد که ما توانايي تغيير آن‌ها را نداريم. ديويد مربي با تجربه‌اي است. او مي‌داند چيزهايي که وجود دارد را نمي‌تواند عوض کند. تاريخ الکس فرگوسن در باشگاه وجود دارد و تا ابد نيز وجود خواهد داشت. تصور نمي‌کنم اين موضوع مشکلي براي ديويد به وجود آورد زيرا مي‌دانم که او دوست ندارد با فرگوسن مقايسه شود. او مي‌خواهد با زمان حضور خودش در يونايتد مورد سنجش قرار گيرد. او سال‌ها است که در ليگ برتر انگليس مربي‌گري مي‌کند. او در سال جاري مي‌تواند با بازي‌کنان بهتري که در اختيار دارد، نتيجه‌هاي بهتري نيز به دست آورد. او در باشگاه خيلي بزرگي است و در موقعيت خوبي نيز قرار دارد. اميدوارم او همه جام‌هاي ممکن در اين فصل را کسب نکند و چيزي را هم براي سايرين باقي بگذارد». مورينيو در ادامه افزود: اگر تيمی‌‌مانند کريستال پالاس پس از آن که به ليگ برتر راه يافته بتواند خود را در اين ليگ نگه دارد، موفقيت بزرگي کسب کرده است اما نمي‌تواند قهرماني ليگ را از آن خود کند. بايد به اندازه پتانسيل يک باشگاه از آن‌ها انتظار داشت. زماني که براي بار نخست به چلسي آمدم، يونايتدها بازي‌کناني مانند روي کين و پل اسکولز را در ترکيب داشتند. اکنون نيز ريو فرديناند، نمانيا ويديچ و رايان گيگز در اين تيم حضور دارند و تعدادي بازي‌کن جوان و با استعداد هم به ترکيب اضافه شده‌اند. در واقع اين تيم ترکيبي از بازي‌کنان با تجربه و جوان است که فرهنگ پيروزي دارد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *