بواتنگ: خوش‌حالم به بهترين ليگ دنيا بر مي‌گردم

هافبک غنايي ميلان با ابراز رضايت از عقد قرارداد با شالکه، از بوندس‌ليگا به عنوان بهترين ليگ فوتبال باشگاهي دنيا ياد کرد. کوين پرينس بواتنگ پس از آن که با عقد قراردادي 4 ساله‌ی ميلان را براي پيوستن به آبي‌پوشان گول‌زن‌کرشن ترک کرد، اظهار داشت: خوش‌حالم که دوباره به خآن‌هام در آلمان برمي‌گردم. بوندس‌ليگا بهترين ليگ دنيا است.

بواتنگ 26 ساله که پيش از خروج از بوندس‌ليگا براي هرتابرلين توپ مي‌زد، افزود: يک سال پيش شالکه اين پيش‌نهاد را به من داد؛ اما گاهي اوقات براي رخ دادن اتفاقات خوب بايد صبر کني و منتظر فرصت‌هاي خوب باشي. همه چيز شالکه عالي است، هواداران پرشور و شوق‌اش، سرمربي جوانش (ينس کلر)، مديرورزشي‌اش (هورست هلد) و… . مي‌دانستم که مي‌خواهم يک روز به اين تيم ملحق شوم.

با وجود بازي براي ميلان در دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا برابر پي‌اس‌وي آيندهوون، بواتنگ مي‌تواند شالکه را در اين فصل در مأموريت اروپايي‌اش در ليگ قهرمانان اروپا هم‌راهي کند. بواتنگ، هرتابرلين که اولين باشگاه حرفه‌اش بود را در سال 2007 پس از انجام 42 بازي و به ثمر رساندن 4 گول براي اين تيم ترک کرد. او پس از هرتا به تاتنهام پيوست اما در 2 سالي که در اين تيم انگليسي حضور داشت تنها 14 بازي انجام داد. پس از تاتنهام، بواتنگ دوره کوتاهي را هم در بورسيا دورتموند سپري کرد؛ اما به انگليس بازگشت تا براي پورتسموث بازي کند و در نهايت در سال 2010 به ميلان پيوست، تيمي که در 74 بازي براي آن 10 گول به ثمر رساند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *