ابراهيموويچ: گوارديولا قابل تحمل نبود

ستاره‌ي سویدني پاري‌سن‌ژرمن به انتقاد از گوارديولا پرداخت و او را فردي غير‌قابل تحمل خواند. او گفت که مورينيو از او و هم تيمي‌هايش در زمين حيوان‌هاري ساخته بود. زلاتان ابراهيموويچ، ستاره‌ي سویدني پاري‌سن‌ژرمن در کتاب خود (من ابراهيموويچ هستم) سخنان جالبي را درباره‌ي ژوزه مورينيو، پپ گوارديولا و ليونل مسي بر زبان آورد.

او درباره‌ي آقاي خاص گفت: مورينيو قبل از شروع هر‌بازي تلاش مي‌کرد تا بازي‌کنانش را کاملا آماده‌ي حضور در ميدان کند. زمين بازي انگار صحنه‌ي تیاتر ‌يا بازي رواني بود. نگاه کنيد اين واقعا خنده‌آور است. نمي‌توان گفت که اين بازي‌کنان، شما هستيد که به ميدان رفته‌ايد. احتمالا آن‌ها برادران شما ‌يا اشخاص پايين‌تر از شما هستند. نمي‌توان به هيچ‌وجه گفت که اين بازي‌کن خود تو بوده‌اي. مورينيو انگار مقدار زيادي آدرنالين به ما تزريق کرده بود. او ما را مثل حيوان‌هاري کرده بود. احساس مي‌کرديم که او براي ما هر‌کاري مي‌کند، پس ما هم بايد در زمين به‌خوبي جواب او را بدهيم.

ابراهيموويچ پس از جدايي از اينتر راهي اسپانيا شد تا زير نظر پپ گوارديولا کار کند. او اين‌گونه در مورد سرمربي اسپانيايي سابق خود سخن گفت: گوارديولا قابل تحمل نبود. اصلا نمي‌شد با او تعامل کرد. او تلاش کرد تا مرا بازي‌کني معمولي مثل ديگران کند اما من اين‌گونه نبودم. من ابراهيموويچ هستم و با ديگران متفاوتم. گوارديولا حاضر نبود با اين موضوع کنار آيد. او شخصي بود که نمي‌توانستم با او ارتباط برقرار کنم. يک بار با او در رخت‌کن درگير شدم. ديگر بعد از آن هيچ‌گاه با هم صحبت نکرديم. خواهشا از حرف‌هاي من بد برداشت نکنيد. نبايد اين را انکار کنم که مسي و اينيستا بازي‌کنان بسيار خوبي هستند و حضور در کنار آن‌ها اتفاق نيکويي است؛ اما آن‌ها رفتار گوارديولا را تحمل مي‌کردند و حاضر بودند با او کار کنند، چيزي که من نتوانستم و نخواهم توانست.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *