مارتينو: بارسلونا آن‌جايي نيست که بايد باشد

سرمربي آرجانتيني بارسلونا معتقد است که تيمش در جايگاهي که بايد باشد، قرار ندارد. تاتا مارتينو در نشست خبري پيش از بازي بارسلونا مقابل والنسيا در مستايا اظهار داشت: الکسيس خيلي بازي کرده است. ژاوي نيز از جام کنفدراسيون‌ها برگشت و در همه‌ی بازي‌ها به ميدان رفت. بهتر است هر‌دو در بازي‌هاي بعدي استراحت کنند. هر‌دو بازي‌کن هم‌چنين براي حضور در بازي‌هاي ملي استراحت خواهند کرد و در دو مسابقه به ميدان خواهند رفت. فکر کرديم بهتر است اين هفته به آن‌ها استراحت بدهيم. به آن‌ها گفتم حتا هم‌راه با تيم به والنسيا نيايند.

وي ادامه داد: وقتي نشانه‌هاي کوچکي از مصدوميت مسي را ديديم، نگران نشديم اما تصميم گرفتيم که روز گذشته تمرين نکند. او امروز مثل هميشه تمرين کرد و در اين بازي به ميدان خواهد رفت. گاهي بهبود يافتن بهتر از 50 دقيقه تمرين کردن است.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: شروع فصل هميشه سخت است. ما دو بازي عالي انجام داديم. مقابل لوانته به قدري خوب بوديم که مردم به اين باور رسيدند که در وضعيت بهتري نسبت به گذشته هستيم. کم‌کم عقب نشستيم. به يک تلاش تيمي براي حمايت از استعدادهاي فردي نياز داريم و تلاش مي‌کنيم شرايط خود را دوباره به دست آوريم. بايد در عين حال در مسابقات‌مان پيروز شويم؛ زيرا نتايج خوب به تيم اعتماد‌به‌نفس مي‌دهند.

وي اضافه کرد: آيا ما همان‌جايي هستيم که بايد باشيم و همان‌طور بازي مي‌کنيم که مي‌دانيم بارسلونا مي‌تواند؟ مطمئنا نه؛ اما در مسابقات‌مان به پيروزي مي‌رسيم. بايد شيوه‌ی روان بازي کردن را ياد بگيريم و حرکات بدون توپ را بهتر کنيم. مطمئنم که اين بازي‌کنان مي‌توانند کمک‌هاي بيش‌تري به ما کنند. نمي‌توانم تصور کنم که بارسلونا بدون انجام دادن عالي کارهاي هميشگي‌اش فصل موفقي داشته باشد.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *