مارتينو: اين بهترين نمايش بارسلونا بود

سرمربي بارسلونا تأکيد کرد پيروزي مقابل والنسيا بهترين نمايش تيمش در اين فصل بوده است. بارسلونا در ديدار حساس هفته‌ی سوم لاليگا در زمين والنسيا موفق شد با حساب سه بر دو به پيروزي برسد.

ليونل مسي 11، 39 و 41 براي بارسلونا گول زد و هلدر پوستيگا هم 45 و 3+45 موفق شد دروازه‌ی بارسلونا را باز کند. بارسلونا با 9 امتياز و به دليل تفاضل گول بهتر صدر جدول را در اختيار گرفته و والنسيا نيز با سه‌ امتياز دوازدهم است.

جراردو مارتينو در مورد اين ديدار گفت: از اين دست اتفاق‌ها در فوتبال رخ مي‌دهد. يک دقيقه‌ بسيار بد در طول ديدار. دقيقه‌ی پاياني نيمه‌ی نخست براي ما به اين شکل بود که در آن دو بار گول خورديم. به نظرم اين بهترين بارسلونايي بود که در اين فصل ديديم. حضور در مستايا و بازي کردن مقابل والنسيا کار بسيار سختي است. مارتينو در ادامه از اين که ليونل مسي موفق شد سه بار در اين ديدار گول‌زني کند، ابراز خوش‌حالي کرد. سسک فابرگاس دو بار و نيمار هم يک بار پاس‌هاي گول مسي را به وي دادند.

مارتينو در ادامه گفت: چيزي که من را نگران مي‌کند اين است که به والنسيا اين اجازه را داديم که بتواند به بازي برگردد. زماني که با سه گول پيش افتاديم، کنترول بازي را از دست داديم تا در سه دقيقه دو بار دروازه‌‌ی‌مان باز شود. بايد در ديدارهاي آينده بيش از اين‌ها مراقب باشيم.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *