مويس: گول زودهنگام روي عمل‌کردمان تأثير گذاشت

سرمربي منچستريونايتد پس از شکست مقابل ليورپول اعلام کرد گول زود‌هنگامي ‌که تيمش خورده، روي عمل‌کرد تيم تأثير گذاشته است. منچستريونايتد در ديدار هفته‌ی سوم خود در ليگ برتر انگليس در زمين ليورپول با نتيجه‌ی يک بر صفر شکست خورد. تنها گول اين ديدار را دنيل استاريج در دقيقه‌ی چهار وارد دروازه ميهمان کرد. ليورپول با اين پيروزي و با 9 امتياز از سه ديدار، صدر جدول را در اختيار گرفته در حالي که منچستريونايتد با چهار امتياز رتبه‌ی هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

ديويد مويس در مورد شکست مقابل رقيب سنتي گفت: تصور مي‌کنم نمايش خوبي داشتيم، ولي در زدن ضربه‌هاي پاياني عمل‌کرد خوبي از خودمان نشان نداديم. انتظار اين را نداشتيم که در دقيقه‌هاي ابتدايي گول بخوريم. اين گول روي عمل‌کرد ما در طول بازي تأثير گذاشت. ما تنها چهار شوت به سمت دروازه‌ی حريف زديم که اين موضوع ربطي به عدم وجود بازي‌کنان تهاجمي‌ در ترکيب نداشت. اگر الکس فرگوسن هم هنوز سرمربي يونايتد بود، کار سختي پيش رو داشت. رويارويي با چلسي و ليورپول در ابتداي فصل کار دشواري است.

وي در ادامه افزود: درست است که از سه ديدار ابتدايي فصل نتوانستيم آن تعداد امتيازهايي که مي‌خواهيم را به دست آوريم، ولي از اين که تيمم در فرم خوبي قرار دارد اطمينان پيدا کردم. شانس بسيار بالايي براي به دست آوردن قهرماني در فصل جاري داريم. ممکن است در ساعت‌هاي باقي مانده از فصل نقل و انتقال‌ها بتوانيم بازي‌کن جديدي را هم به ترکيب اضافه کنيم ولي اگر موفق به انجام اين کار نشديم، با بازي‌کنان کنوني ادامه خواهيم داد؛ زيرا آن‌ها نشان دادند که مي‌توانند به سوي قهرماني گام بردارند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *