آلگري: از داشتن آستوري خوش‌حال مي‌شوم

آخرين گزارشات رسمي ‌تاييد شده خبر از توافق سران روسونري و مادريدي بر سر انتقال کاکا مي‌دهند و تنها امضاي قرارداد توسط کاکا باقي مانده تا اين انتقال نهايي شود. فردا آخرين روز مهلت نقل و انتقالات تابستاني مي‌باشد و ماکس آلگري پس از پيروزي 3-1 تيمش برابر کالياري به خبرنگاران گفت که ميلان با ریال بر سر انتقال کاکا به توافق رسيده‌اند. آلگري گفت‌: «بسيار اين بازي را دوست داشتم؛ چرا که هم به‌خوبي حمله و هم به‌خوبي دفاع کرديم. اين برد بسيار مهم بود حتا اگر کالياري توپ و ميدان را کمي ‌بيش‌تر از ما در اختيار داشت».

«در اين بازي مرتکب اشتباهاتي شديم‌. با تمام اين اوصاف هفته‌ی خوبي را در پيش داشتيم. پس از پيروزي مهم در ليگ قهرمانان و صعود به مرحله‌ی گروهي با اين پيروزي امشب کامل شد». استفان الشعراوي در تصميمي ‌شايد عجيب کاملا بر روي نيمکت ذخيره‌ها حضور داشت و تنها در دقايق پاياني بازي به ميدان آمد. آلگري ترجيح داد تا در اين بازي از روبينيو در ترکيب اصلي استفاده کند.

«با ترک بوآتنگ من فاقد مهاجمي‌بودم که به عمق دفاع حريف ضربه بزند و به خصوص که ايده‌ی من براي بازي برابر کالياري اين بود که به سيستم دو مهاجم بازگردم؛ چرا که ماريو بالوتلي به همراهي نياز دارد که در فضاها دوندگي کند. ريکاردو مونتوليوو به عنوان‌ هافبک بازي‌ساز بسيار عالي بود».

او در ادامه افزود‌: «براي امتحان کردن سيستم جديد ما وقت زيادي نداشتيم و من فکر مي‌کنم الشعراوي مي‌تواند ياد بگيرد تا به عنوان تمویل کننده‌ی مهاجم به ميدان برود که البته نياز به تمرين بيش‌تر دارد. قطعا اين مشکل الشعراوي نيست».

کاکا در يک قدمي‌ پيوستن به ميلان است و آلگري در اين باره گفت‌: «گالياني قبل از بازي به من گفت که با سران ریال مادريد بر سر انتقال کاکا به توافق رسيده‌اند و در حال حاضر تنها توافق شخصي با کاکا باقي مانده است. هنوز 24 ساعت ديگر فرصت داريم و بايد صبر کنيم و ببينيم چه مي‌شود». آلگري در پايان گفت‌: «آستوري در ميلان؟ فکر مي‌کنم او يکي از بهترين مدافع ايتاليايي حال حاضر است. ما مدافعان خوبي داريم؛ اما در هر‌صورت خوش‌حال مي‌شوم که او را در اختيار داشته باشم. آستوري مي‌تواند بسيار براي باشگاه مفيد باشد. بنابراين، بايد ديد چه مي‌شود».

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *