رونالدو: ترکيب بارسلونا قوي‌تر از ریال است

اسطوره‌ی فوتبال برازيل، اعتراف کرد از ميان دو تيم پيشين خود، آبي و اناري‌پوشان کاتالونيا را تيم قوي‌تري مي‌بيند. رونالدو، مهاجم پيشين تيم ملي برازيل با پيش‌بيني اين که بارسلونا هم‌‌راه با هم‌‌وطن او نيمار روزهاي درخشاني را پيش رو دارد، اعلام کرد ترکيب اين تيم در فصل جديد لاليگا قوي‌تر از ترکيب ریال‌مادريد است.

رونالدو در گفت‌وگو با شبکه‌ی راديويي کادنا سر اظهار داشت: نيمار با بازي در ترکيب بارسلونا پيش‌رفت خواهد کرد و من مطمئنم که او از بازي در کنار ليونل مسي درس‌هاي زيادي خواهد گرفت. تجربه نشان داده که فوتبال اروپا به بازي‌کنان برازيلي مي‌سازد و اين بازي‌کنان در اروپا پيش‌رفت مي‌کنند.

رونالدو که خود در فصل 97-1996 براي بارسلونا توپ مي‌زد، با اعتراف به اين که بهترين سال‌هاي حرفه بازي‌گري‌اش را در ریال‌مادريد گذرانده است، شايعاتي که در خصوص آينده‌اش و بازگشت وي به دنياي فوتبال مطرح شده را تکذيب کرد. وي افزود: نمي‌خواهم‌ تا ابد خودم را وقف فوتبال کنم. قصد دارم بعد از اين بيش‌تر در کنار خانواده و فرزندانم باشم و کارهاي ديگري انجام دهم‌.

رونالدو در خاتمه مقايسه‌اي ميان 2 قدرت سنتي فوتبال اسپانيا داشت و به اقدام اخير ریال‌مادريد براي جذب گرت بيل از تاتنهام اشاره کرد: به عقيده‌ی من، ترکيب کنوني بارسلونا قوي‌تر از ترکيب ریال‌مادريد است. دوست داشتم اين فرصت را به دست مي‌آوردم که کنار ليونل مسي بازي کنم. من بازي گرث بيل را زياد نديده‌ام؛ اما براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. اگر او نتواند بازي خوبي را در ریال به نمايش بگذارد، مطمئناً افرادي زيادي خواهند گفت ارزش آن همه پولي که ریال‌مادريد براي او پرداخته را نداشته است. توصيه‌ی من به او اين است که فقط روي فوتبالش تمرکز کند.

دیدگاه‌های شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *